12
چهار شنبه 1 شهریور 1402
شماره 8864
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خانه‌دارشدن زلزله‌زدگان خوی تا پایان سال

پیگیری
بیشتر زلزله‌زدگان خوی تا پایان امسال صاحب خانه می‌شوند.
ویژه
کاهش فعالیت‌های عمرانی‌و درآمدها و عقب ماندن در پرداخت حقوق و دستمزد نیروها از مشکلاتی است که بیشتر شهرداری‌های کشور با آن مواجهند و امروز بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کنار تزریق اعتبار دولتی و ایجاد درآمدهای پایدار می‌تواند گره مشکلات شهرداری‌ها را باز کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌رضوی گفت: «۱۰درصد از حجم مخازن سدهای خراسان رضوی معادل ۱۶۰میلیون مترمکعب ذخیره آب داریم.»
درحالی‌که چایکاران استان‌های شمالی مشغول برداشت چین سوم هستند، رئیس سازمان چای کشور از افزایش 49درصدی میزان برداشت نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

دعوتید به ضیافت چندکیلومتری «جلالیه»

دشت‌آزادگان با 17روستا هر سال پذیرای زائران است؛‌30هزار اربعینی فردا مهمان اهالی روستای «جلالیه» هستند
گزارش
پذیرایی از زائران اربعین حسینی از ابتدای ‌ماه صفر شروع شده و تا نزدیک به یک هفته بعد از روز اربعین ادامه دارد. با توجه به اینکه زائران از مرز‌های مختلفی ‌ به عراق سفر می‌کنند، در این روزها برخی روستاهای کشور از آنها پذیرایی می‌کنند.

تونل دوم راه کربلا زیر بار ترافیکی می‌رود

بهره‌برداری از آزادراه کربلا گامی برای تکمیل شبکه آزادراهی کشور و اتصال مطلوب‌تر به استان‌ها و همسایگان غربی به‌حساب می‌آید.
راه‌اندازی قطارهای مسافربری ویژه اربعین
مصطفی نصیری، مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی:۷۶رام قطار مسافربری رفت و برگشت ویژه اربعین در مسیرهای مشهد به خرمشهر، کرمانشاه و تهران راه‌اندازی شده است.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس: ‌ به‌زودی تامین آب صنایع از محل چاه‌های آب و سدها محدود و ممنوع می‌شود.