03
چهار شنبه 1 شهریور 1402
شماره 8864
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رکورد جدیدی از کودک‌کشی در آمریکا

کیوسک
گزارشی که به‌تازگی از آمار قتل با اسلحه در آمریکا به‌دست آمده، نشان می‌دهد که تعداد کودکان و نوجوانان قربانی اسلحه در سال2021 در این کشور رکورد زده.
ویژه
سلوان مومیکا، فرد هتاک به قرآن‌کریم درسوئد توسط فردی که دستکش‌های بوکس دارد و به‌نظر می‌رسد که بوکسور است مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی: گنبدآهنین از زدن یک پهپاد در غزه درماندتلویزیون رژیم موقت اسرائیل، گزارش کرد که سامانه پدافندی گنبدآهنین صبح دوشنبه در سرنگونی یک پهپاد فلسطین ناکام بوده.
عکس‌ نوشت
روزنامه انگلیسی گاردین بهترین عکس آخر هفته خود را عکسی از راهپیمایی اربعین به سمت کربلا در منطقه راس‌البیشه بصره معرفی کرد.

امید آمریکایی‌ها به طوفان برای پاکسازی شهرها

ابراز امیدواری مردم کالیفرنیا به پاکسازی معابر از مدفوع توسط طوفان، نمایی از انبوه مشکلات شهری آمریکا به شمار می‌آید
گزارش
سیل و توفان برای همه مصیبت و بلا نیست بلکه برخی ‌دنبال آن هستند تا سیل و توفان هرچه شدیدتر و پرقدرت‌تر باشد! گویی برای این افراد سیل و توفان هرچه قوی‌تر باشد بهتر است!
خاخام ارشد صهیونیست: مردم مصر و اردن در بین کشورهای عربی بیشترین تنفر را از ما دارند

خاخام ارشد صهیونیست: مردم مصر و اردن در بین کشورهای عربی بیشترین تنفر را از ما دارند

«یعکوف اسرائیل هرتزوگ» در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» با حمله شدید به مردم مصر گفت که مصری‌ها ازجمله ملت‌هایی هستند که بیشترین بغض و کینه را نسبت به ما در منطقه خاورمیانه دارند.
پژوهشگران : افراد مذهبی، زندگی لذتبخش‌تری دارند
نتایج یک پژوهش که در کشور انگلیس انجام‌ شده، نشان می‌دهد که افراد دارای اعتقادات مذهبی قوی در مقایسه با دیگر گروه‌ها از زندگی زناشویی خود لذت بیشتری می‌برند.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
هشتگ
بیش از 1500اثر باستانی به ارزش میلیون‌ها پوند در طول سال‌های گذشته از موزه انگلیس به سرقت رفته یا نابود شده است.