08
چهار شنبه 1 شهریور 1402
شماره 8864
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

یک مرد جوان، با بازوهای عجیب و غریب و عظیمش، دنیا را درگیر خود کرده و حسابی به شهرت و البته فالوور رسیده است. این مرد جوان یک تیک تاکر است که اخیرا به‌خاطر عکس‌ها و فیلم‌هایی که منتشر کرده، در دنیا شناخته شده است.
ویژه
استفاده از تکنولوژی روز برای پیشبرد کارها در حیطه کتابخوانی یکی از دغدغه‌هایی است که از سوی مسئولان و حتی اعضای کتابخانه‌ها همیشه وجود داشته است، به‌خصوص اگر عده‌ای از مخاطبان کتابخانه، افراد نابینا باشند، نوع خدمات‌دهی به این عزیزان متفاوت‌ و حتی سخت‌تر است.
برخی از زوجین سال‌های زیادی است که در صف انتظار فرزندپذیری قرار دارند، چه بسیار مشکلاتی که سد راه آنها برای پروسه رزندخواندگی وجود داشت و اگر کسی می‌خواست از بهزیستی کودکی را به فرزندخواندگی بگیرد باید کفش فولادی می‌پوشید
وقتی صحبت از گردشگری در اروپا می‌شود، برخی نام‌های قدیمی مثل پاریس و لندن به ذهن می‌آیند اما چه بسا وضعیت به‌زودی تغییر کند و شهرهای جدیدی جای مقاصد معروف را بگیرند.
به احترام و احتشامِ «یزد» و مردم گفت‌وگوطلبش

بادگیرِ کویر

«چون [یزدگرد] به «کثَه» رسید، آب و هوای «کثَه» وی را موافق آمد، گفت: «نذر کردم این مقام را شهری سازم به نام ِیزدان». بنایانِ ممالک را جمع کردند و منجمان به طالعِ سُنبُله [برج سنبله = ‌ماه شهریور] «یزد» را بساختند.
اردوبازی

اردوبازی

تعطیلات تابستانی یکی از دوران‌ شیرین بچه‌مدرسه‌ای‌ها‌ست که بدون دغدغه درس و تحصیل می‌توانند با خیالی راحت، تفریح کنند.
قهرمان با هلی‌کوپتر آمد
قهرمان با هلی‌کوپتر آمد
بعضی قهرمان‌ها، قهرمانی‌شان به رقابت‌ در زمین ورزشی خلاصه نمی‌شود، چرا که خارج از زمین بازی قهرمانند.