06
سه شنبه 17 مرداد 1402
شماره 8849
اقتصاد 1
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیشنهاد گازی روس‌ها

چهره روز
مجید چگینی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: روس‌ها به ما پیشنهاد تبدیل به هاب گازی و هاب انرژی را داده‌اند.
ویژه
خبر: گمرک ایران با گذشت 5‌ماه از سال، در بخشنامه‌ای میزان قطعی عوارض صادراتی فهرست موادخام و نیمه‌خام را ابلاغ کرد حال آنکه پیش از این، در ۵‌ماه نخست سال، نیم درصد علی‌الحساب عوارض صادراتی از تمام محصولات سیمانی، پتروشیمی و فلزی دریافت می‌شد.
شرکت برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود رعد و برق و توفان، یکی از تجهیزات انتقال‌برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: با تصمیمات اخذشده برای هواپیماهای ام‌دی ناوگان به‌منظور ارتقای ایمنی در پروازها در شرایط گرمای هوا محدودیت‌های پروازی اعمال شده و پرواز این هواپیماها در ساعت ٩ تا ١٨ ممنوع است.
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد: دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید احکام مربوط به ماهیت مجوز‌های جدید را به مأموران نظارتی خود یادآوری کنند.

اربعین؛ از تهران تا کربلا

هزینه‌های حمل‌ونقل زائران اربعین 1402 اعلام شد
گزارش
صنعت حمل‌ونقل ایران برای زائران اربعین حسینی توان حداکثری خود را به کار خواهد گرفت. نشست دیروز وزارت راه و شهرسازی، به اطلاع‌رسانی جامع در مورد چگونگی حمل‌ونقل زائران به مرز عراق و مسیرهای ترددی آنها اختصاص داشت که در این مقال تلاش می‌شود تصویری روشن از آن برای راهنمایی زائران حسینی ترسیم شود.

انحلال کانون صرافان و آینده بازار ارز

به ‌تازگی نهاد صنفی کانون صرافان ایران به فرمان بانک‌مرکزی منحل شد. این موضوع در روزهای اخیر به یک چالش تبدیل شده است.
برگزاری نشست در مجلس درباره بازار سهام
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس: روز یکشنبه در جلسه‌ای با محمدرضا پورابراهیمی درباره شرایط بورس بحث شد.