12
سه شنبه 17 مرداد 1402
شماره 8849
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ثبت ملی «جمعه بازار جویبار»

میراث
«جمعه بازار جویبار» به‌عنوان قدیمی‌ترین بازار سنتی محلی باقیمانده از گذشتگان مازندران که جدای از ماهیت اقتصادی مکانی برای گردشگری و بازدید مسافران است در فهرست میراث ناملموس کشور قرار گرفته است.
ویژه
آنطور که آمار و ارقام نهضت احیای واحد‌های اقتصادی نشان می‌دهد از 3259واحد تولیدی در فارس، 249مورد طی 2سال گذشته احیا شده‌اند؛ آماری که درصد احیا در این استان را به 8درصد رسانده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بر ضرورت مشارکت شهروندان برای دریافت آموزش‌های امداد و نجات وجایگاه رسانه‌ها در تبیین اهمیت این آموزش‌ها برای پرورش امدادگران جدید تأکید کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی قزوین گفت: «از ابتدای امسال برای 1868نفر در بخش کشاورزی اشتغال‌زایی شده که 60درصد تعهد اشتغال استان در این بخش است.»
جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی: ‌انجام خرده‌فروشی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مرز ماهیرود ابلاغ شده‌ است.

«اتوبوس‌های پیاده» در یزد چه می‌کنند؟

پیاده‌روی دسته‌جمعی دانش‌آموزان از خانه تا مدرسه برای نخستین‌بار در ایران اجرا می‌شود
گزارش
کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر یزد برای نخستین‌بار در کشور برنامه‌های لازم برای طرح «اتوبوس پیاده مدرسه» را در دست اجرا دارد؛ طرحی که فقط یکی از مزایای آن کاهش ترافیک است.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
محمد راستا، مدیرکل راه‌وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد: پروژه ساخت باند دوم کمربندی یاسوج از محور «بابامیدانیاسوج سمیرم» ۱۴کیلومتر است که‌ ۱۲کیلومتر آن پیشرفت ۶۰درصدی داشته است.