11
چهار شنبه 12 مهر 1402
شماره 8900
تماشاگر 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تیم ملی شطرنج ایران برای اینکه قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو را قطعی کند باید 2تیم را می‌برد که یکی را برد و با یکی هم مساوی کرد.
کلکسیون شکست‌های بسکتبال کامل شد. بعد از نتایج ضعیف در جام‌جهانی، از‌دست‌رفتن سهمیه باز‌ی‌های المپیک پاریس و شکست در مسابقات قهرمانی آسیا، حالا نوبت حذف از بازی‌های آسیایی بود.
تیم ملی واترپولو 2بازی اول خود در بازی‌های آسیایی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما باز‌ی‌های سخت این تیم از امروز آغاز می‌شود.
تیم ملی کوراش با دستانی پر به ایران بازمی گردد. از 6ورزشکاری که کوراش ایران در بازی‌های آسیایی داشت، فقط یک نفر روی سکو نرفت.

شاهکار مرد عنکبوتی

رضا علیپور در رشته سنگ‌نوردی دومین طلای متوالی‌اش را از بازی‌های آسیایی گرفت
بین آسمان و زمین بود که جشن قهرمانی گرفت و فریاد زد؛ فریادی که می‌گوید مخاطبانش کسانی بودند که می‌گفتند رضا علیپور تمام‌شده است.
بازگشت باشکوه

بازگشت باشکوه

حسین رسولی بعد از 5سال به سطح اول پرتاب دیسک آسیا بازگشت؛ با طلایی که از احسان حدادی گرفت
کسب 2مدال طلا و نقره در پرتاب دیسک، یکی از اتفاقات خوشایندی بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای کاروان ایران رخ داد اما مهم‌تر از این 2مدال، بازگشت حسین رسولی به صحنه رقابت بود.
قایقرانی فقط برنز
قایقرانی فقط برنز
قایقرانی آنقدر که فینالیست داشت، مدال نداشت. مدال‌ها هم برنز بودند. سپهر ساعتچی و پیمان قوی در کایاک 2نفره 500متر مردان به مدال برنز رسیدند.