06
چهار شنبه 12 مهر 1402
شماره 8900
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تکذیب شایعه واردات بنزین

چهره روز
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به شایعه واردات روزانه ۳۰میلیون لیتر بنزین در فضای مجازی، این اخبار را بی‌اساس و دروغ خواند و گفت: واردات این مقدار بنزین به بیش از ۶ میلیارد لیتر ظرفیت ذخیره‌سازی نیاز دارد که ظرفیت کل مخازن ذخیره‌سازی ما به این مقدار نمی‌رسد.
ویژه
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت طلا ۷ تا ۹درصد از ابتدای سال کاهش داشته؛ به همین دلیل هم 6‌ماه اول سال شرایط خوبی برای صنعت طلا نبوده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: بیش از ۴میلیارد تراکنش در شاپرک در ۶‌ماه نخست امسال انجام شده است.
قیمت کفش
آموزش
ترشی خانگی عمه ...، غذای خانگی دایی ...؛ شاید شما هم به فکر یک تجارت خانگی باشید و بخواهید با همسر و فرزندان‌تان کسب و کاری راه بیندازید.

خرید با موبایل بدون کارت بانکی

تا 2‌ماه آینده با اپلیکیشن‌های هوشمند بانکی تعریف شده روی تلفن همراه خود می‌توانید بدون کارت خرید کنید
کارت‌های بانکی را کنار بگذارید و از 2‌ماه دیگر با موبایل خرید کنید. این تازه‌ترین برنامه بانک مرکزی است که درصورت موفقیت در اجرا باعث خواهد شد تا بساط سوءاستفاده از کارت‌های بانکی جمع شود.

آیا خودرو سازان در حال احتکارند؟

دپوی محصولات در شرکت‌های خودرو‌ساز برای ایجاد تأثیر در بازار خیلی ایده قابل دفاعی نیست
این روز‌ها شایعاتی مبنی بر دپوی خودرو در شرکت‌های خودرو‌سازی‌ برای گران کردن خودرو شنیده می‌شود.
تولید نفت ایران به بالاترین سطح از سال ۲۰۱۸ رسید
تازه‌ترین نظرسنجی رویترز نشان می‌دهد: تولید نفت خام ایران، با وجود تحریم‌های آمریکا در حال افزایش عرضه بوده و به بالاترین سطح از سال ۲۰۱۸ رسیده است.
یک خبر خوب برای مردم خوزستان: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۱ همت از معوقات شرکت‌های نفتی و گازی بابت عوارض آلایندگی وصول و به حساب شهرداریها و دهیاری‌های استان شما واریز شده است.