14
چهار شنبه 12 مهر 1402
شماره 8900
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رازهای تربیت کودک خلاق

میوه زندگی
اگر تا پیش از این پرورش فرزندانی باهوش و با کارنامه‌ای پر از نمرات 20، ملاک سنجش و تحسین اطرافیان محسوب می‌شد، حالا مدت‌هاست که با توجه به ویژگی‌های عصر حاضر، تربیت فرزندانی خلاق اهمیت یافته است.
ویژه
حسن نوریان، سرکنسول کشورمان در کراچی: با حمایت قضایی و کنسولی سرکنسولگری ایران از زندانیان ایرانی و در ایام میلاد پیامبرص، 2 شهروند ایرانی پس از طی دوره محکومیت از زندان آزاد و به تهران بدرقه شدند.
سید کاظم فروتن، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی: خانواده‌های 3فرزندی صرفا هزینه آماده‌سازی‌ زمین‌ها را بعد از 2 سال تنفس در تقسیط ۸ساله پرداخت می‌کنند.
4خط مجازی

سند ملی سالمندان در اغماء

اجرای این سند 4سال است که به تأخیر افتاده است
گزارش
رونمایی سند ملی سالمندان در سال1398 وارد شدن به مرحله اجرای سند را نوید می‌داد تا در سایه اجرای آن، تهدید پیرشدن جمعیت ایران به فرصت تبدیل شود و زمینه بهبود و ارتقای زندگی این قشر قابل توجه از جمعیت کشور به‌ وجود آید، اما درحالی‌که با شتاب به سال1420 و اوج سالمندی جمعیت نزدیک می‌شویم، سند ملی سالمندان در مرحله تجمیع و اصلاح نظرات نخبگان و نمایندگان دستگاه‌ها باقی مانده و تا تبدیل مواد سند به قانون و اجرایی شدن آن راه درازی در پیش داریم.
PDF خانواده
کوتاه خانواده
بسیاری از زوجین جوان تصور می‌کنند تفاهم و همدلی به‌معنای نداشتن اختلاف نظر است، اما ‌ محمدرضا تابع جماعت این تصور را صحیح نمی‌داند.