4
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
شماره 7380
جامعه
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معافیت‌های ایثارگران در ساخت مسکن

ایثارگران بدانند
رابر ماده 6 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مشمولان این قانون برای احداث یک واحد مسکونی با زیربنای مفید تا 120مترمربع و 20مترمربع تجاری در شهر محل سکونت خود از پرداخت هزینه‌های عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری و نوسازی برای یک‌بار با معرفی بنیاد، معاف هستند.
ویژه
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حدود نیمی از طلاق‌های ثبت شده در ۵سال نخست زندگی مشترک رخ می‌دهد، از کاهش حدود ۹.۵درصدی ثبت ازدواج در سال۹۶ نسبت به سال ۹۵ خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از احضار عوامل تبلیغ پرحاشیه فیلم «به وقت شام» در پاساژ کورش از سوی پلیس تهران خبر داد. به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی در واکنش به اقدام اخیر گروهی در مجتمع تجاری کورش که با هدف تبلیغ فیلم سینمایی به وقت شام انجام شده بود و انتقادات زیادی را برانگیخت، اظهار کرد: این اقدام کار خلافی بوده و بدون هرگونه هماهنگی با پلیس انجام شده است.
همشهری در گفت‌وگو با معاون قوه قضاییه، رئیس کمیسیون حقوقی مجلس و وکلا بررسی کرد

قانون مجازات اسلامی و آئین دادرسی کیفری؛ تغییر یا تمدید؟

دوره اجرای آزمایشی قانون آئین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی رو به اتمام است. این قوانین که تاکنون بارها با تغییرات و بررسی‌های مختلف روبه‌رو بوده‌اند، سال‌هاست که به‌صورت آزمایشی در کشور اجرا می‌شوند.

خروج آمریکا از برجام اثری روی قیمت دارو نخواهد داشت

سخنگوی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه «نظام دارویی ایران» با خروج آمریکا از برجام شوکه نمی‌شود، گفت: ارتباطات خاص دارویی با آمریکا نداریم، از همین رو مشکلی در حوزه دارو پیش نخواهد آمد.
سربازان فراری خود معرف به هیچ‌وجه بازداشت نمی‌شوند
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: به نیروهای مسلح اعلام شده است که به هیچ‌وجه «سربازان فراری خودمعرف» را بازداشت نکنند و در یگان بمانند تا پرونده‌شان در دادگاه نظامی بررسی و حکم لازم از سوی دادگاه صادر شود.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی بااشاره به اینکه برای اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان نیاز به ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است، گفت: انتظار داریم دولت در بودجه ۹۸ این اعتبار را بدهد.