6
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
شماره 7380
زیست‌بوم
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همزمان با خروج آمریکا از برجام‌، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا از طرح پیشنهادی برای آوردن قانون زیست‌محیطی بین‌المللی تحت یک پیمان قانونی الزامی در سازمان ملل متحد که در اواخر هفته جاری در مجمع عمومی سازمان ملل به صورت مقدماتی به رأی گذاشته خواهد شد، حمایت نمی‌کند.
دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بارش‌های اخیر تأثیر چندانی بر افزایش تراز دریاچه ارومیه نداشته است؛ چون بارش به رواناب تبدیل نشده تا به دریاچه ریخته شود.
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: سامانه فعلی تا هفته آینده فعال است و تا آن زمان در بیشتر نقاط ایران همچنان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.
هوش مصنوعی
کسانی که فیلم The Her را دیده‌اند شاید در خیلی از مواقع دلشان لرزیده و گاهی هم از آینده فناوری ترسیده‌اند. گوگل سه‌شنبه شب در جریان کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان I/O 2018 نشان داد بخش مهمی از این فیلم در زمان کنونی در حال رخ دادن است.

ادامه چالش برسر تشکیل وزارت میراث‌ فرهنگی

درحالی که تشکیل وزارت میراث‌ فرهنگی در مجلس در حال بررسی است، برخی کارشناسان از کوچک‌سازی این سازمان حمایت می‌کنند
میراث و گردشگری
کلیات طرح تشکیل ‌وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پس از نزدیک به یک دهه پیگیری جدی، سرانجام در مجلس شورای اسلامی رأی آورد.
فیلترشکن‌
خروج داده‌های مردم و اطلاعات کاربران ایرانی از کشور، به واسطه پیام‌رسان تلگرام یکی از جدی‌ترین دل‌نگرانی‌های گروهی بود که مصرانه در پی فیلتر تلگرام بودند.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
همزمان با عبور آمار تعداد دیدارکنندگان از نمایشگاه لوور در تهران طی 2‌ماه گذشته از مرز ۱۷۰ هزار نفر، رکورد بازدید از موزه ملی ایران در یک‌سال گذشته شکست.