• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
  • الْخَمِيس 24 شعبان 1439
  • 2018 May 10
رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و معلمان:

از اروپا برای برجام تضمین قطعی بگیرید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته به مناسبت هفته معلم در دانشگاه فرهنگیان حضور یافتند و در دیدار هزاران نفر از دانشجویان و معلمان، منزلت و جایگاه والای معلمان را همچون معیشت آنان بسیار مهم و نیازمند توجه کامل خواندند و اجرای زمانبندی شده سند متقن و جامع تحول آموزش‌وپرورش را بسیار لازم و زمینه‌ساز نوسازی این دستگاه عظیم و سرنوشت‌ساز برشمردند.

برجام زنده است

بعد از خروج آمریکا از برجام و به‌دنبال آن اعلام سیاست جمهوری اسلامی ایران از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهور برای ادامه برجام بدون آمریکا و تضمین‌های لازم از اروپا، توجه به چند نکته حائزاهمیت است که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

اروپا می‌تواند برجام را نجات دهد؟

ترامپ باز هم جهان را مشغول خود کرد؛ این بار به بهانه توافق هسته‌ای ایران. خروج یکجانبه آمریکا از برجام در ساعات گذشته مهم‌ترین موضوع بحث و جدل رسانه‌ها و تحلیلگران مشهور منطقه‌ای و بین‌المللی بوده است.

رسانه‌های تشدید‌کننده احساسات منفی

سنت که در جامعه ریشه داشت، همیشه بهانه‌ای برای دورهم‌نشینی‌ها به راه بود. انواع رسانه‌ها و ابزارهای سرگرم‌کننده هم نبودند که بتوانند جای پاتوق‌های اجتماعی و خوش‌نشینی‌ها را بگیرند.

اروپا در‌تکاپوی تداوم شراکت

در‌آستانه مذاکرات ظریف با همتایان‌اروپایی اعضای‌اتحادیه اروپااز تدابیری برای مقابله با تحریم‌ها و مبادلات ‌غیردلاری خبر دادند/ گزارش‌ همشهری از آرامش بازارها در برابر جنگ روانی‌ترامپ/ تحلیل اکونومیست از سرنوشت صادرات نفت ایران

نوبت وفاق ملی است

جلسه علنی دیروز مجلس در فضایی ضد‌آمریکایی و با سخنان اعتراض‌آمیز نمایندگان به پایان رسید اما بحث در مورد آینده برجام و اقدامات احتمالی ایران و... در راهروهای مجلس داغ بود و نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا در جمع خبرنگاران در این‌باره سخن می‌گفتند.

چقدر بدشانسی آقای شفر!

مصدومیت تیام کم بود، دیروز معلوم شد رباط شجاعیان پاره شده و استخوان پای امید ابراهیمی هم ترک برداشته. با این همه مصدوم آیا استقلال سه‌شنبه آینده از پس ذوب‌آهن برمی‌آید؟

قانون مجازات اسلامی و آئین دادرسی کیفری؛ تغییر یا تمدید؟

واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در خواف

چهارزانو کف مترو، تا نمایشگاه کتاب

رئیس پلیس پایتخت: عاملان وحشت مردم در پردیس کور‌ش، احضار شدند