03
پنج شنبه 9 شهریور 1402
شماره 8872
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان‌نما/دفاع 2 زن فلسطینی از یک کودک دستگیر شده

2زن فلسطینی به‌دلیل تلاش برای دفاع از یک کودک فلسطینی در برابر گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیستی ساکن در سرزمین‌های اشغالی بازداشت شدند.
ویژه
11مسافر خطوط هوایی دلتا در آمریکا به‌دلیل تکان‌های شدید هواپیما پیش از فرود، در آتلانتا راهی بیمارستان شدند.
نظامیان گابن پس از پیروزی علی بونگو، در انتخابات عمومی این کشور ضمن منحل کردن پارلمان اعلام کردند که نتایج انتخابات اخیر را لغو کرده و مرز‌ها را نیز تا اطلاع ثانوی خواهند بست.
عکس‌نوشت
مراسم رسمی افتتاح سفارتخانه دولت فلسطین در تاجیکستان با حضور وزرای خارجه 2کشور و روسای نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورهای خارجی مقیم شهر دوشنبه برگزار شد.

نحوه برخورد غرب با دعوت‌کنندگان به نافرمانی مدنی

کشورهای مختلف در صیانت از خطوط قرمز قانون، با متخلفان و مجرمان برخوردهای قاطع و بدون مماشاتی را در دستور کار قرار می دهند
گزارش
موضوع پایبندی به قانون به ‌عنوان یک هنجار اجتماعی، مؤلفه‌ای فراگیر در همه کشورهاست و حرکت در جهت مخالف آن، هنجارشکنی و ترغیب به قانون‌شکنی تلقی می‌شود. میان ایران و سایر نقاط جهان در این خصوص تفاوتی وجود ندارد و به فراخور فرهنگ و قوانین هر کشور، با کسانی که خلاف رویه‌های معمول عمل کرده و از چارچوب‌ها و خطوط قرمز عبور کنند، برخورد می‌شود.
اعلام برائت برادر قرآن سوز سوئدی - عراقی از برادرش

اعلام برائت برادر قرآن سوز سوئدی - عراقی از برادرش

«میکائیل مومیکا» با انتشار پیام تصویری با معرفی خود به عنوان اینکه برادر سلوان مومیکاست، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم من برادر سلوان مومیکا هستم، میکائیل، من از همه مسلمانان و مردم اهل خودمان عراق عذرخواهی می کنم.
تعطیلی یک استخر در آلمان به‌دلیل آلودگی انسانی
پس از مشاهده مقدار زیادی از مدفوع انسان در یکی از استخرهای روباز آلمان، مسئولان این استخر مجبور شدند آن را یک روز تعطیل کنند.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
هشتگ
رزمندگان مقاومت یک بالگرد رژیم‌صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین هدف قرار دادند.