• پنج شنبه 9 شهریور 1402
  • الْخَمِيس 14 صفر 1445
  • 2023 Aug 31

اتوبوس‌های نو در راه تهران

به زودی اتوبوس‌های داخلی جدید وارد شبکه حمل‌ونقل پایتخت می‌شوند
بخشی از کمبود اتوبوس در شبکه حمل‌ونقل عمومی پایتخت، طی قرارداد‌هایی میان شهرداری و اتوبوس‌سازان داخلی در حال تولید است. شهرداری نیز با اولویت تامین اتوبوس از تولید‌کنندگان داخلی، به‌دنبال تجهیز شبکه حمل‌ونقل عمومی است.
تمجید از کارنامه 2ساله دولت سیزدهم

قدردانی خاص

رهبر معظم انقلاب صبح دیروزچهارشنبه‌در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها ازجمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی» گفتند: با وجود کارهای اساسی تحسین‌برانگیز دولت، متأسفانه مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است؛ لازم است تورم نامطلوب 2رقمی، هر‌قدر ممکن است کاهش یابد و عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، ثبات نرخ ارز و رشد تولید به‌عنوان شاخص‌‌های مهم در همه تصمیم‌ها و اقدام‌های دولت، ازجمله در برنامه هفتم توسعه مورد توجه کامل قرار داشته ‌باشد.

تمجید از جوهره دولت

سخنان رهبر معظم با دولت سیزدهم مهم بود؛ از جهات مختلف؛ اولا فهم مهم‌ترین نقص دولت که هنوز نتوانسته «فاصله بین واقعیت و ذهن مردم» را پر کند.

نحوه برخورد غرب با دعوت‌کنندگان به نافرمانی مدنی

موضوع پایبندی به قانون به ‌عنوان یک هنجار اجتماعی، مؤلفه‌ای فراگیر در همه کشورهاست و حرکت در جهت مخالف آن، هنجارشکنی و ترغیب به قانون‌شکنی تلقی می‌شود. میان ایران و سایر نقاط جهان در این خصوص تفاوتی وجود ندارد و به فراخور فرهنگ و قوانین هر کشور، با کسانی که خلاف رویه‌های معمول عمل کرده و از چارچوب‌ها و خطوط قرمز عبور کنند، برخورد می‌شود.

ایران VAR می‌سازد

ویدئوچک تبدیل به یکی از فناوری‌های مهم دنیای ورزش شده است. تاکنون در دنیا فقط 3 کشور جهان توانایی تولید این سیستم پیشرفته را داشته‌اند، اما حالا یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی هم به این جمع اضافه شده و ایران را تبدیل به یکی از دارندگان دانش تولید این سیستم کرده است.

تمجید از 2سال کار

تلویزیون همشهری

500خانه نو برای زوج‌های دانشجو