11
پنج شنبه 9 شهریور 1402
شماره 8872
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خانواده و روابط افراد در اجتماع

طاهره همیز، استاد حوزه و دانشگاه از تأثیر منفی روابط نامتعارف افراد نامحرم بر امنیت خانواده می‌گوید
گفت وگو
سلامت و امنیت خانواده از مهم‌ترین موضوعاتی است که دین اسلام تأکید زیادی بر آن دارد. ارتباط صمیمانه زن و شوهر، رشد و تعالی فرزندان و... زمانی رخ می‌دهد که افراد خانواده در چارچوب تعریف‌شده‌ای رفتار کنند.
ویژه
محمد اصغری، مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور: مرکز رصد فرهنگی کشور برای نخستین بار با گردهم‌آوردن پژوهشگران خبره حوزه‌های روانشناسی، مطالعات رفتار، جامعه‌شناسی، آمار و فرهنگ و ارتباطات، اقدام به مطالعه مسئله حجاب کرده است.
با تاکسی‌های اینترنتی جابه‌جا شده‌اند. وزیر راه با اشاره به حمل‌ونقل زائران اربعین خبر داد: امسال تاکسی‌های اینترنتی هم به کمک آمدند و تا روز گذشته، 27هزار سفر با تاکسی‌های اینترنتی انجام شده است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال1402 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

500خانه نو برای زوج‌های دانشجو

تشکیل قرارگاه تأمین خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی برای اجرای قانون جوانی جمعیت
گزارش
هنوز درس و دانشگاه را به سرانجام نرسانده‌اند، مشغله‌های دوران دانشجویی هم به آنها مجال نمی‌دهد که دنبال کار و باری درست و حسابی بروند تا توانایی پرداخت اجاره خانه را داشته باشند، اما زندگی مشترکشان را شروع کرده‌اند تا در کنار یکدیگر مسیر پرپیچ‌وخم سرنوشت را طی کنند و در کنار درس و تحصیل، زندگیشان را هم سروسامان دهند.

2000 خوابگاه متأهلی آماده پذیرش دانشجو

آمار و ارقام نشان می‌دهد در سال‌های اخیر مسئولان دانشگاه‌های مختلف، تأمین خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده‌اند و حجم قابل توجه خوابگاه‌هایی که امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسند، گواه این رویکرد است.
تقابل با قانون عفاف و حجاب ایجاد نمی‌شود
سیدجواد حسینی‌کیا، عضو فراکسیون روحانیت مجلس: برخی می‌گویند با ایجاد قانون عفاف و حجاب، تقابل ایجاد خواهد شد. باید بگویم اصلا اینطور نیست.
PDF خانواده
کوتاه خانواده
سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: مهم‌ترین سرمایه نوجوان ایرانی، رویاپردازی است.