06
چهار شنبه 1 آذر 1402
شماره 8949
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دختر جوان به‌دلیل جا ماندن قیچی در شکمش جان باخت

تقویم حوادث
31سال پیش در چنین روزی مرگ دختر جوانی که قیچی جراحی در شکمش جا مانده بود، خبر‌ساز شد.
ویژه
2 مرد وقتی بی‌قراری‌های مادری را دیدند که دلتنگ پسر خردسالش بود، نقشه کشیدند تا پسربچه او را ربوده و تحویل مادرش بدهند اما نمی‌دانستند که به جرم کودک‌ربایی دستگیر می‌شوند.
3سارق قصد داشتند شبانه تجهیزات ماشین دودی تاریخی شهرری را سرقت کنند اما حضور به موقع مأموران پلیس آنها را در اجرای نقشه‌شان ناکام گذاشت.
40روز پس از قتل داریوش مهرجویی و همسرش در خانه‌شان، سخنگوی قوه قضاییه وعده داد تا اواسط آذرماه کیفرخواست پرونده صادر و به دادگاه فرستاده خواهد شد.
آن سوی مرز
زن جنایتکار آمریکایی که فرزند خردسال خود را به قتل رسانده، مدعی است او را برای خداوند قربانی کرده است.
پرونده متهم برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد

جنایتکار خانه وحشت در آستانه اعدام

گزارش
با قطعی شدن حکم اعدام جنایتکار خانه وحشت و ارسال این پرونده به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران، مرد جوان به‌زودی پای چوبه‌دار می‌رود. به‌گزارش همشهری، این پرونده جنجالی از روز پانزدهم آذرماه سال1400 گشوده شد و بازتاب گسترده‌ای داشت. آن روز وقتی مأموران پلیس برای دستگیری سارقی به خانه‌ای در حوالی میدان قزوین رفته بودند با جسد دختری که حدود 4‌ماه از مرگش می‌گذشت در آنجا مواجه شدند.
مرد شیاد 650 ناشنوا را فریب داد

مرد شیاد 650 ناشنوا را فریب داد

کلاهبردار 32ساله که با شناسایی افراد ناشنوا در مشهد و به بهانه سرمایه‌گذاری، آنها را فریب می‌داد و سرمایه‌شان را به جیب می‌زد به اتهام کلاهبرداری از 650 ناشنوا دستگیر شد.
زورگیری شبانه از مردان جوان در پوشش زنانه
زورگیری شبانه از مردان جوان در پوشش زنانه
مرد شیاد با لباس‌های زنانه کنار خیابان می‌ایستاد و سوار خودروی مردان جوان می‌شد اما در ادامه با چاقو شروع به تهدید و زورگیری می‌کرد.به گزارش همشهری، به‌دنبال وقوع سرقت‌های سریالی از رانندگان در سطح شهر تهران از سوی یک مرد زن نما، رسیدگی به این پرونده در دستورکارگروهی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
مردی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی کرد اما این فرد بدون اینکه به کسی آسیب بزند توسط پلیس دستگیر شد.به‌گزارش همشهری، عصر دیروز مردی که مسلح به سلاح شکاری بود در حدفاصل مجلس شورای اسلامی و بیمارستان شفایحیائیان در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به شلیک چند گلوله به شکل هوایی کرد.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
3شرور مسلح در جریان درگیری مسلحانه با پلیس در شهرستان طبس به هلاکت رسیدند و از آنها ۱۸۴ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف شد.
14نفر که در جریان درگیری بین 2 طایفه به قصاص محکوم شده بودند با پادرمیانی ریش‌سفیدان بخشیده شدند.