02
چهار شنبه 1 آذر 1402
شماره 8949
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام‌خمینی ره با رهبرمعظم انقلاب دیدار می‌کنند.
ویژه
قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام‌خمینی ره با رهبرمعظم انقلاب دیدار می‌کنند.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: باید کیفرخواست متقنی برای جنایت‌های سبعانه رژیم‌صهیونیستی تنظیم و محاکمه صهیونیست‌های جنایتکار و حامیان آنها را در دادگاه بین‌المللی اسلامی برپا کنیم.
مقاومت
به‌دنبال تشدید جنایات رژیم‌صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، عصر دیروز سه‌شنبه نشست ویژه‌ سران بریکس و اعضای بریکس پلاس با محوریت جنگ غزه برگزار شد.

سنگ‌بنای مقاومت اسلامی در غزه

پیروزی انقلاب‌اسلامی چگونه بذر مقاومت را در زمین فلسطین کاشت؟
گزارش
پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران در سال 1357، منشأ تحولات عظیمی در منطقه و جهان شد؛ رویدادی که تأثیرات زیادی در بیداری مسلمانان جهان و احیای باورهای دینی داشت و تبدیل به منبع الهامی برای گروه‌های مقاومت فلسطینی شد.

چگونه «سنگ» به «موشک» تبدیل شد

انقلاب اسلامی در سال1357ورق مبارزه علیه رژیم‌صهیونیستی را برگرداند و گفتمان مقاومت تفسیر جدیدی پیدا کرد
مسئله ماهیت اندیشه مقاومت و تأثیر آن در روند مبارزه نیروهای فلسطینی از مسائلی است که همواره مورد بررسی پژوهشگران قرار گرفته است.
فعالیت 2هزار گروه جهادی طلاب
بسیج طلاب در راستای تحقق «جهاد تبیین» گام‌های مهمی برداشته‌است. براساس آمارها، حدود 2هزار گروه جهادی طلاب و روحانیان در کشور فعالیت می‌کنند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X
نسل نوین بیمارستان سیار نیروی زمینی‌سپاه ،مجهز به تجهیزات روزآمد پزشکی باحضور سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در کرمان رونمایی و به توان‌دفاعی نیروی‌زمینی سپاه اضافه شد.