20
چهار شنبه 1 آذر 1402
شماره 8949
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرزاد مؤتمن، کارگردان سینما: ‌ ‌در مورد «شب‌های روشن»، تصور ما این بود که داریم فیلمی کاملا نفروش می‌سازیم که اکران محدودی هم خواهد داشت و فراموش می‌شود.
‌سجاد نوروزی، مدیر سینما آزادی: امسال ما ۲کمدی خوش‌ساخت روی پرده داشتیم که‌ استانداردهای سینما را رعایت کرده‌اند؛ به‌ویژه «هتل» که با سناریویی هوشمندانه، داستان خود را در یک لوکیشن روایت می‌کند.
چهره روز
بردلی‌کوپر و جایزه اسکاری که این بار در دسترس‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد؛ بازیگری که نزدیک به 2 دهه است در سطح اول هالیوود حضور دارد، ولی جز نامزدی‌های پیاپی، دستاوردی نداشته است.

ادای دین به پرویز دوایی

گفت‌وگو با سپیده آرمان، نویسنده فیلمنامه و بازیگر فیلم «آهو»
گپ
«آهو» نخستین ساخته هوشنگ گلمکانی بعد از سال‌ها روزنامه‌نگاری سینمایی و نقد است. فیلم، داستان دختری به نام آهو را روایت می‌کند که پس از یک عشق پرشور و بعد از اینکه محبوبش ترکش می‌کند، تنهایی و زندگی بدون حضور دیگران را ترجیح می‌دهد.
کیلین مورفی و اما استون جایزه بازیگری پالم اسپرینگز را می‌گیرند

کیلین مورفی و اما استون جایزه بازیگری پالم اسپرینگز را می‌گیرند

کیلین مورفی، بازیگر «اوپنهایمر» و اما استون بازیگر «بیچارگان» در جوایز بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز۲۰۲۳ با جایزه بازیگری نخل صحرا تجلیل می‌شوند.‌
فیلم محبوب ریچارد لینک‌لیتر‌ در هزاره سوم
فیلم محبوب ریچارد لینک‌لیتر‌ در هزاره سوم
ریچارد لینک‌لیتر فیلم مورد علاقه خود را در قرن بیست و یکم معرفی کرد. ‌لینک‌لیتر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌های سینمای معاصر از این جایگاه برخوردار است که بتواند بهترین فیلم قرن حاضر را قضاوت کند.