15
پنج شنبه 30 شهریور 1402
شماره 8889
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انفجار در ترمینال خزانه

تقویم حوادث
41سال پیش در چنین روزهایی خبر انفجار یک بمب در ترمینال خزانه و کشته یا مجروح‌ شدن 25مسافر، افکار عمومی را به‌ شدت تحت ‌تأثیر قرار داد.
ویژه
مرد 50ساله‌ای که 2 دختر بی‌گناه را بی‌رحمانه به قتل رسانده است، ادعا می‌کند که جنایت او قتل نیست و فقط یک فداکاری آیینی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با حضور بموقع پلیس، خودرویی که در سنندج دچار حریق شده بود، اطفاء و از انفجار آن جلوگیری شد.
دادسرا
نقشه زن و شوهری که در یک روز به 3آپارتمان در ساختمانی دستبرد زده بودند با کارآگاه‌بازی یک خانم معلم، لو رفت.
پلیس، نقشه برادران سارق را نقش برآب کرد

فرار هالیوودی تبهکار زخمی از بیمارستان

گزارش
سارق سابقه‌دار وقتی در جریان یک درگیری دسته‌جمعی با ضربات چاقو زخمی شد و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، برای آنکه اسرار سرقت‌هایش فاش نشود، نقشه فرار کشید؛ نقشه‌ای که با همدستی عده‌ای از دوستانش عملی شد اما این فرار فقط 4‌ماه طول کشید.
محاکمه آمریکا و الاحوازیه برای جنایت در اهواز

محاکمه آمریکا و الاحوازیه برای جنایت در اهواز

5 سال پس از حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به شهادت 25نفر و مجروح شدن 70نفر دیگر از شهروندان منجر شد، دادگاه حقوقی بین‌الملل رسیدگی حقوقی به این پرونده را که خوانده‌های آن ۳۲نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی ایالات متحده و ۴نفر از اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه هستند آغاز شده است.
اهدای عضو، آخرین وصیت مرد جوان
اهدای عضو، آخرین وصیت مرد جوان
«شوهرم وصیت کرده بود اگر دچار حادثه‌ای شد، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شود. ما هم به خواسته‌اش عمل کردیم.» این اظهارات زنی است که چند روز قبل شوهرش دچار مرگ مغزی شد .
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
به‌دنبال شهادت حجت‌الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق ع قیدار استان زنجان، هنگام اقامه نماز ظهر در مسجد، قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.