• پنج شنبه 30 شهریور 1402
  • الْخَمِيس 6 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 21

3 خبر خوش از بهبود اقتصاد

رشد 6.2درصدی اقتصاد، کاهش 14درصدی نرخ تورم نقطه به نقطه و افزایش تولید نفت به ۳.۴ میلیون بشکه در روز ازجمله نشانه‌های تغییر ریل اقتصاد ایران در نیمه نخست امسال هستند
بانک مرکزی از رشد 6.2درصدی اقتصاد ایران در فصل بهار امسال رونمایی کرد. قد کشیدن اقتصاد ایران همزمان با افزایش سطح تولید نفت کشور و کاهش نرخ تورم نقطه به نقطه و ثبات این روزهای بازار ارز نشان از فروکش کردن انتظارات تورمی و احیای اقتصاد دارد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از طلایه‌داران و فعالان حوزه‌های مختلف دفاع‌مقدس تشریح کردند

جوانان امروز،مثل جوانان دفاع مقدس

رهبر معظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه با هزاران نفر از «طلایه‌داران و پیشکسوتان دفاع‌مقدس و فعالان حوزه‌های مختلف تبیین و روایتگری جنگ تحمیلی» دیدار کردند.

چرا با جمهوری اسلامی سر جنگ دارند؟

آنچه مورد حمله دشمن است در همه این سال‌ها هویت ماست. بین هویت ما و جمهوری اسلامی چه نسبتی است؟ چقدر این حقیقت می‌ارزد که در همه این سال‌ها این همه مورد هجوم واقع شده؟

دفاع‌مقدس سند بالادستی پیشرفت کشور

ضرورت شناخت مقطع حساس دفاع ‌مقدس برای پیشرفت کارهای بزرگ در کشور

تلویزیون همشهری

تلویزیون همشهری

تحصیل زیر سقف امن مدارس

«باز آمد بوی ‌ماه مدرسه، بوی بازی‌های راه مدرسه» شعری که در روزهای آخر شهریور‌ماه مانند نقل و نبات سر زبان ما می‌افتد و بزرگ و کوچک آن را تکرار می‌کنیم. این شعر نوستالژی قدیمی هنوز هم پس از گذشت 3دهه، یادآور شروع مدرسه و روزهای ابتدایی پاییز‌ است.

عصبانیت از یک تصویر

در روزهای اخیر حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نیویورک به ‌منظور شرکت در نشست مجمع ‌عمومی سازمان‌ ملل در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت؛ سفری که توانسته تصویر روشنی از اقتدار معنوی و سیاسی جمهوری‌ اسلامی در رسانه‌های بین‌المللی را ترسیم کند.

زنگ‌ مدارس زلزله‌زده خوی زده شد