20
پنج شنبه 30 شهریور 1402
شماره 8889
سرزمین من
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توقف فعالیت معدنی در کوهستان شاهوار

اصل ماجرا
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست در نامه‌ای رسمی مخالفت این سازمان با تمدید مجوز فعالیت معدنی در کوهستان شاهوار شاهرود در استان سمنان را اعلام کرد.
ویژه
سخنگوی دولت از تصویب طرح تشویقی دولت در حوزه فرهنگی و گردشگری خبر داد و گفت: هزینه‌های نهادهای دولتی و عمومی و اشخاص در زمینه ساخت اماکن فرهنگی، هنری و گردشگری به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.
9800 تن گازهای مخرب لایه ازن در ایران از طریق کنترل صنایع، خدمات و کشت، حذف شده است.
شهنام اشتری، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌شرقی: اطلس آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کشور با هدف مدیریت پیشگیری از چنین حوادثی باید تهیه و تدوین شود.

موافقت‌ رئیس جمهور با طرح گردشگری تالاب شادگان

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از موافقت رئیس‌جمهور با تأمین اعتبار و اجرایی شدن طرح جامع گردشگری تالاب شادگان خبر داد.

پاییز سیل‌آسا در راه است

پدیده النینو به ایران رسید و باران پاییزی تالاب‌ها و دریاچه‌ها را سیراب و سدها را لبریز می‌کند
فعالیت سامانه ‌بارشی در نوار شمالی کشور و وقوع سیلاب در آستارا از آغاز پدیده «ال‌نینو» در ایران و به‌دنبال آن، بارش‌های سیل‌آسا در بیش از 17استان حکایت دارد.
بخشی از یک خانه تاریخی در شوشتر فرو ریخت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر از ریزش بخشی از یک خانه تاریخی در شوشتر بر اثر آبگرفتگی شوادان‌های بافت تاریخی خبر داد.
PDF سرزمین من
کوتاه سرزمین من
عباس نجاری، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ملایر: انتشار تصویرسر لاشه سلاخی شده قوچ وحشی در فضای مجازی، باعث به‌دست آمدن سرنخ‌هایی از شکارچی متخلف شد.