09
پنج شنبه 10 شهریور 1401
شماره 8581
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ملی‌پوش ایرانی از سوئیس آمد

دانستنی‌ها
وقتی فوتبال ایران هنوز در سیطره دو تیم بزرگ پایتخت نبود و فوتبالیست‌های شهرستانی می‌توانستند در تیم‌های باشگاهی عرض اندام کنند، رقابت خوبی بین اقوام ایرانی بود که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشند.
ویژه
فیلم مستند یکی از ژانرهای پرطرفدار سینماست که یک واقعیت را در قالب فیلم به نمایش می‌گذارد و طرفداران خاص خود را دارد.
چندی پیش و در همین صفحه و همین بخش، مطلبی با عنوان «تبدیل عملیات غیرممکن به یک عملیات ممکن» به رشته تحریر درآمده بود.
کمپانی‌های بزرگ ساخت کارتون و انیمیشن سال‌هاست تولیدات رنگارنگی می‌سازند و صنعت بزرگی از این سرگرمی ساخته‌اند. حالا دیگر تماشای انیمیشن نه فقط برای کودکان، برای بزرگسالان هم جذاب و سرگرم‌کننده است.
گل خانه
البته در اینکه انسان‌های امروزی علاقه زیادی به شهرنشینی و زندگی مدرن و شهری پیدا کرده‌اند بحثی نیست.
عبدالرضا اکبری، هنرپیشه سرشناس و با‌سابقه سینما و تلویزیون یکی از بازیگران نسبتاً پرکار سینما و تلویزیون در دهه‌های60 تا80 بودو مردم با فیلم‌ها و سریال‌های او خاطرات بسیار زیادی دارند
همه ما از مزایای داشتن اعتماد به نفس و باور داشتن به توانایی‌های‌مان آگاهیم و می‌دانیم که نداشتن این احساس، چقدر می‌تواند مسیر پیشرفت و رشد ما را به بیراهه ببرد و باعث نارضایتی شود.

خواب مظلومی در المپیک تعبیر شد

خاطره‌بازی با حشمت مهاجرانی که پرافتخارترین مربی ملی تاریخ فوتبال ایران است
طرفداران قدیمی فوتبال در ایران می‌دانند که حسرت صعود فوتبال به بازی‌های المپیک طولانی شده و نزدیک به نیم قرن است که در یکی از بزرگ‌ترین ویترین‌های فوتبال دنیا دیده نمی‌شویم.
شیرین و فرهادی که افسانه بود و بازی شد

شیرین و فرهادی که افسانه بود و بازی شد

در دنیایی که تکنولوژی، جزو جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره است، حتی سرگرمی‌ها هم تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند .
از بادام‌فروشی تا کارخانه‌داری
از بادام‌فروشی تا کارخانه‌داری
«زندگی، خودش را با قدم‌های ما هماهنگ نخواهد کرد، این شما هستید که باید خود را با آهنگ زندگی هماهنگ کنید.» این جمله از مردی است که تمام دوران کودکی خود را در حجره پدری گذراند و به مرد تجارت و کسب‌وکار تبدیل شد.
درباره جزایر شگفت‌انگیز پیرامون اقیانوس آرام مطالب و تصاویر بسیاری منتشر شده .

تفریحگاه میلیونرها

یکی از تفریحات افراد ثروتمند این است که جزایر لوکس دنیا را برای مدتی اجاره می‌کنند تا چند صباحی به دور از هیاهو باشند.

لقمه‌های مدرن

مطبخ خانه
ساندویچ خانگی ازجمله غذاهای لذیذی است که طرفداران بسیاری دارد و می‌توانید آن را در وعده‌های غذایی مختلف مصرف کنید و از خوردن آنها لذت ببرید.

عطر خاک، بوی باران

یکی از تفریحاتی که به‌تازگی حتی در بین جوان‌ترها هم مرسوم شده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده، روستاگردی و رفتن در دل این مکان‌های بکر و سنتی است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
برای خیلی از ما، مشغله‌های روزمره، شلوغی شهر و ترافیک این امکان را که بتوانیم در طول روز سراغ قدم زدن و پیاده‌روی برویم از بین برده است.
فست‌فودها یا غذاهای آماده با تمام معایب و مضراتی که برای آنها برشمرده می‌شود، در میان مردم بسیار محبوب و پرمصرف هستند. به‌ویژه انواع ساندویچ که خوراکی‌هایی خوشمزه و متنوع به شمار می‌روند .
وکالتنامه از رهگذر معنا و مفهوم عام خویش بدان معناست که شخصی با دادن وکالت به دیگری، این اختیار را به او می‌دهد که کاری را برای وکالت‌دهنده انجام دهد.