17
پنج شنبه 10 شهریور 1401
شماره 8581
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ناامید شدیم آقای کاپیتان!

چهره روز
مهاجم باتجربه فوتبال ایران بالاخره تیم باشگاهی‌اش را برای این فصل انتخاب کرد و تا حد زیادی به رؤیای حضور در جام‌جهانی2022 پایان داد.
ویژه
بلافاصله پس از شکست چلسی در زمین ساوتهمپتون فشارها برای خرید بازیکن در این باشگاه افزایش یافت. مالکان جدید آمریکایی که این باشگاه را از آبراموویچ خریده‌اند، سریع دست به‌کار شدند و به چندین بازیکن پیشنهاد دادند. فرنکی دی‌یونگ و گواردیول «لایپزیش» 2 تن از آنها بودند.
مربیگری چیزی فراتر از انتقال دستورهای تاکتیکی به زمین مسابقه و تعویض کردن بازیکنان در جریان بازی است. یکی از کلیدی‌ترین مشخصه‌های یک مربی بزرگ، «وقت شناس» بودن است.
مریم ایراندوست دوباره خبرساز شده است، این بار با تیم‌باشگاهی‌اش. باشگاه‌سپاهان این‌فصل ایراندوست را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان انتخاب کرد.

درها باز ؛ دروازه بسته

در روزی که درهای آزادی به روی زنان پرسپولیسی باز شد لوکادیا اولین گل فصلش را به ثمر رساند و دروازه علیرضا بیرانوند نیز همچنان بسته ماند
گزارش بازی
پرسپولیس هر آنچه از هفته چهارم می‌خواست، به دست آورد. هم پیروز شد، هم گلزنی لوکادیا را دید و هم حضور زنان هوادارش را در ورزشگاه جشن گرفت. در تقابل با صنعت‌نفت آبادان، ترکیب اولیه پرسپولیس فقط یک تغییر نسبت به بازی هفته گذشته داشت.
PDF ورزش1
کوتاه ورزش1
لیگ برتر انگلیس