05
پنج شنبه 30 مرداد 1399
شماره 8018
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ما مندرس نبودیم، ماسک نداشتیم، ما زیبا بودیم

یادداشت اول
بهار سراسیمه و سینه‌خیز رفت و کس ندانست چغاله‌بادام کی آمد و کی رفت.
ویژه
این روزها که هنوز هم توصیه اکید کادر درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا، ماندن در خانه است، باید خودمان را کاملا تجهیز کنیم تا در روزهای تعطیلی سینماها و سالن‌های تئاتر، باشگاه‌ها و استخرها، موزه‌ها و دیگر مراکز تفریحی و فرهنگی، در خانه ماندن برایمان سخت نشود.
در هفته‌های گذشته سازمان انتقال خون بارها اعلام کرد که به‌دلیل بیماری کرونا و مراجعه کمتر مردم برای اهدای خون، ذخایر خونی کشور با کمبود مواجه شده است.
جواد محقق قبل از هر چیز، خودش را یک معلم می‌داند.
«ارغوان، شاخه همخون جدا مانده من / آسمان تو چه رنگ است امروز؟ / آفتابی است هوا؟ / یا گرفته است هنوز؟».
شهر سیاه‌پوش عاشوراست. عزادار سالار شهیدانع و یارانش. دوباره پرچم‌های سیاه و دوباره شور و نوای یا حسینع در گوش شهر پیچیده، اما انگار قرار است امسال ‌ماه عاشقان حسینع شکل متفاوتی داشته باشد.

دروازه‌بان نباید ترسو باشد

فوتبالیست‌های بسیاری قید ماجراجویی روی چمن را زده‌اند و سمت فوتبال ساحلی رفته‌اند اما بدون تردید هیچ کدام از آنها مثل پیمان حسینی به فوق‌ستاره بدل نشده‌اند؛ دروازه‌بان محبوب و پرافتخاری که سال‌هاست دلیل خوشحالی‌مان در مسابقات فوتبال ساحلی است و در این یک دهه اخیر محصولی جز موفقیت درو نکرده است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
شعر آیینی در ایران با اشعار موسوی گرمارودی و طاهره صفارزاده، وارد فضایی جدید شد؛ فضایی که باید آن را نوعی بلوغ می‌دانستیم.