5
پنج شنبه 22 اسفند 1398
شماره 7903
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کرونا آمده و باید خانه بنشینیم.
یادداشت اول
من خود خودش هستم با این ماسک و دستکش؟ چون مثل درخت گردوی باغ بی‌برگی پیرم و هنگام راه رفتن، پیاده‌رو می‌گوید؛ پای جوانی را از دست داده‌ام! من سیمای پیدای آن صدای پنهان هستم که آن دو خرام لولی‌وش تا مرا در خیابان نازک حوالی خانه‌مان به وقت عصر دیدند ناگهان راه کج کردند و از پیاده‌رو در حسرت رهگذران همیشگی گذشتند و به آن‌سو رفتند؟ پسر نازک و عینکی و موپریشان شبیه نوازنده‌ای بود که کوک کمانچه‌اش را گم کرده باشد.
آخرین روزهای اسفند، بین شلوغی کارهای باقی‌مانده تا استقبال از سال جدید، همان موقع که صدای همهمه گنجشک‌ها روی درخت توی کوچه از بهار طبیعت خبر می‌دهد، بهترین موقع برای ورق زدن تقویم اتفاقات سالانه است.
لیست چهره‌های مطرح و مشهور حوزه‌های مختلفی چون ورزش و هنر و ادبیات و موسیقی و... مشخص است.
گفت‌وگو با محسن تنابنده که برای خوب کردن حال مردم تولید سریال پایتخت را در این روزهای سخت متوقف نکرده است

انزوای کرونا در شادی پایتخت

در حالی‌که فعالیت بسیاری از  گروه‌های هنری و فرهنگی به‌علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا متوقف شده است، اما گروهی همچنان با وجود مشکلات و استرس فراوان، پای کار ایستاده‌اند تا دلیلی برای خوب شدن حال    مردم و شادی آنها باشند.

ملاقات با نادیده‌های تهران بعد از کرونا

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که تصمیم بگیرید چند ساعتی را به گشت و گذار با خانواده یا دوستان اختصاص دهید، اما از پیشنهادهای تکراری خسته شده باشید.
رو در رو با غول ها
برای جوان‌ها و گاهی برای سرد و گرم چشیده‌ها، چیزی بهتر از نشستن پای صحبت‌های مفاخر فرهنگی ، هنری و ورزشی مملکت‌مان نیست؛ کسانی که ره صد ساله را یک شبه نرفته‌اند و رنجی که در گذشته و حال و آینده متحمل شده‌اند، می‌تواند چراغ راه پر پیچ و خمی باشد که با زیست شخصی ما ایرانی‌ها عجین است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
سیزدهم فروردین‌ماه تازه تمام شده، تازه می‌خواستیم خودمان را برای ورود به یک سال جدید و روزهای کاری جدید حاضر کنیم که خبری بد حسابی فضا را به هم ریخت. استاد جمشید مشایخی دار فانی را وداع گفت.