6o7
پنج شنبه 27 دی 1397
شماره 7581
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طبیعت‌دوست و خلاق باشیم!

یادداشت
خرید خیلی آسان شده است. به هرسمتی که نگاه کنیم، تابلو یا بیلبوردی ما را تشویق به خرید می‌کند
ویژه
مدتی پیش بخش کوتاهی از یک مستند در فضای مجازی پخش شد که در آن پرنده‌ای باشکوه با پرهایی سپید در سر، چشمانی نافذ با گوشه چشم‌هایی قرمز و پاهایی پُرپَر و زیبا، به انتظار نشست تا روباه، گوشت شکار خود را بخورد و برود. بعد پرنده استخوان پایین‌تنه حیوان خورده‌شده را برداشت، در بلندی پرواز کرد و استخوان را روی تخته‌سنگی انداخت تا تکه تکه شود، سپس پایین آمد و استخوان را درسته خورد.
اولین بار در سال 1390بود که پای میوه‌های لوکس و خارجی به بازار ایران باز شد.
اینکه چگونه آخر هفته‌های خود را بگذرانیم، همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها بوده است.
سال‌ها پیش که مصرف‌گرایی و برندزدگی و برندشیفتگی و... این چنین در بورس نبود و در هر خیابانی هم مغازه لوکس‌فروشی نبود که چشم‌ها را خیره کند
با دو چشم میشی روشن، سیمایی دلبر چون غزال ‌گریز‌پا، کوچه را پر از راز و آرزو می‌کرد.
دنباله خاطرات فرمانده کل نیروهای بریتانیای کبیر در ایران پیرامون قحطی و عوارض آن:من با دوست خودم حاج ساعدالسلطنه از بازار همدان عبور می‌کردم.
احوالپرسی از مسعود فروتن که مرد همه فن حریف رادیو و تلویزیون است

مردم به من می‌گویند آقای یادگاری

بهره بردن از صدا یا تصویر خاص برای هنرمندجماعت یک موهبت بزرگ است و در عصر ارتباطات جای هنرمند را به‌سرعت و زودتر از حد انتظار در دل مردم باز می‌کند.
تولد محمدعلی کلی

تولد محمدعلی کلی

افسانه‌ها چطور ساخته می‌شوند؟ به‌نظرمی رسد افسانه‌ها از روی قصه‌های حقیقی ساخته می‌شوند با کمی اغراق بیشتر.
شادی خبرساز
شادی خبرساز
این روزها سرخط بیشتر خبرها را که بگیریم به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌رسیم. یکی از اتفاقات خوب هفته گذشته که باز هم استارتش از فضای مجازی خورد انتشار فیلم شادی و پایکوبی سربازانی است که عضو گروه مارش هستند، اما فارغ از قواعد نواختن موسیقی نظامی، قطعه‌ معروف و محبوبی از گروه موسیقی آریان را با طنازی و شوخی اجرا می‌کنند.
از دهه پرماجرای 60 برای آنها که آن روزها را به یاد دارند، خاطرات تلخ و شیرین زیادی باقی مانده اما برای جوان‌ترهایی که در آن سال‌ها هنوز به دنیا نیامده یا کودک بودند
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
متولد 1316 است؛ معمار برجسته ایرانی و طراح مهم‌ترین تم‌پارک‌های سراسر جهان.
چند جانور در اسطوره‌های ما هستند که هرکدام در گذشته نقشی در باورهای مردم داشته‌اند.
اینکه ما در زندگی‌مان تغییراتی داده‌ایم، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. منظورم از تغییرات، مدل ماشین و فرش و وسایل خانه نیست، دارم درباره مدل زندگی‌کردن صحبت می‌کنم.