5
سه شنبه 30 بهمن 1397
شماره 7606
بورس
23023621
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصویب لوایح CFT و پالرمو ثبات را به بازار برمی‌گرداند

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگرچه تصویب 2 لایحه‌ای ‌CFT و پالرمو چاره همه دردها نیست اما تصویب این 2 لایحه در کنار حل مشکل مدیریت داخلی، ثبات و امنیت را به بازار برمی‌گرداند.
ویژه
رئیس انبوه‌سازان مسکن استان تهران گفت: برای تأمین کسری مسکن مورد نیاز در کشور سالانه باید یک‌میلیون و 50هزار واحد مسکونی ساخته شود.
هیأت وزیران در جلسه روز گذشته به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، آیین‌نامه تأسیس بورس در مناطق آزاد تجاری صنعتی را تصویب کرد.
انرژی
با آغاز به‌کار فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس،  ابزار تحریم بنزینی از کار افتاد و ایران به جمع کشورهای صادرکننده 2فرآورده استراتژیک بنزین، نفت و گاز جهان پیوست.

چرا دلار دوباره اوج گرفت

روز گذشته قیمت دلار بار دیگر وارد یک شیب صعودی پرقدرت شد و تا 13هزار و400 تومان پیشروی کرد
ارز
یک روز بعد از سخنان رئیس‌کل بانک مرکزی که به‌صورت تلویحی از کاهش قیمت ارز در ماه‌های آخر سال خبر داده بود، قیمت هر دلار آمریکا با یک جهش دیگر به 13هزار و 400تومان رسید.
تولید موتورسیکلت در آستانه توقف

تولید موتورسیکلت در آستانه توقف

مشکلات تولید و توقف شماره‌گذاری با مصوبه دولت برای اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده موجب شده که با کاهش تیراژ تولید به 10‌تا‌20هزار دستگاه در 6‌ماه نخست امسال، زنگ هشدار تعطیلی این صنعت به‌صدا درآید.
فروش مردمی سهام سرخابی‌ها در فرابورس تا شهریور‌98
فروش مردمی سهام سرخابی‌ها در فرابورس تا شهریور‌98
وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی‌ مکلف به پذیرش 2باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار فرابورس شدند.
PDF بورس
کوتاه بورس
رئیس اتاق اصناف گفت: با توافق تشکل‌های صنفی و وزارت صنعت، معدن و تجارت امسال از نیمه اسفندماه فروشگاه‌های بهاره در سراسر کشور برگزار می‌شود و قیمت کالاها در آن بر اساس نرخ مصوب خواهد بود.