28
123
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
شماره 9084
همشهری محله8
123
123
پیامـک
شما را درباره این صفحه می خوانیم
موسسه همشهری
آرشیو
صفحات
صفحه اول
سیاست
دیپلماتیک
اقتصاد
سرنخ
سرزمینمن
فرهنگ شهر
ایرانشهر
صفحهآخر
تماشاگر
تماشاگر1
تماشاگر2
تماشاگر 3
شهرنگار
شهرنگار1
شهرنگار2
شهرنگار3
شهرنگار4
بیست و چهار
تندرستی
دانستنی ها
همشهری گزارش
همشهری محله
همشهری محله1
همشهری محله2
همشهری محله3
همشهری محله4
همشهری محله5
همشهری محله6
همشهری محله7
همشهری محله8
صفحه اول
سیاست
دیپلماتیک
اقتصاد
سرنخ
سرزمینمن
فرهنگ شهر
ایرانشهر
صفحهآخر
تماشاگر
تماشاگر1
تماشاگر2
تماشاگر 3
شهرنگار
شهرنگار1
شهرنگار2
شهرنگار3
شهرنگار4
بیست و چهار
تندرستی
دانستنی ها
همشهری گزارش
همشهری محله
همشهری محله1
همشهری محله2
همشهری محله3
همشهری محله4
همشهری محله5
همشهری محله6
همشهری محله7
همشهری محله8
ویژه
واگنهای درجه یک برای اعیان و دولتیها
ناصرالدین شاه، پادشاه شاعرپیشه ایرانی همیشه دوست داشت دارالخلافه، مقر فرمانرواییاش چیزی کم از پایتخت کشورهای اروپایی نداشته باشد.
وقتی راننده واگن اسبی، هوس خیار خوردن داشت!
خیابان واگن خانه در محله دولت که این روزها به خیابان اکباتان معروف است، حدود سال ۱۲۶۸ شمسی، ایستگاه نخستین وسیله حملونقل عمومی پایتخت بود.
روزگار بروبیای درشکهها
روزگاری کالسکهها و درشکهها نخستین و البته محبوبترین وسایل حملونقل عمومی پایتخت بودند.
PDF همشهری محله8
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved