06
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
شماره 9078
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا برای تحریم ایران

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشت در شرایطی که بحث برسر افزایش تحریم‌های نفتی ایران افزایش یافته، بازار نفت اعتنایی به این موضوع ندارد و قیمت ها در حال کاهش است.
ویژه
برای تابستان امسال 47میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌.
آن‌طور که آمار‌ها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است.
با وجود3روز رشد مداوم، شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز کاهش یافت. آمار‌ها نشان می‌دهند شاخص بورس در محدوده سرنوشت‌سازی‌ قرار گرفته.
اصیل‌ترین، فاخرترین و در عین حال، سخت‌ترین کار در اقتصاد، تولید است.

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ضرب‌الاجل به 2پلتفرم آگهی مسکن برای جلوگیری از قیمت‌سازی
بازارهای مسکن و اجاره باید منتظر تحول بزرگی در حوزه آگهی باشند.
شرکت‌های دولتی در اتاق شیشه‌ای

شرکت‌های دولتی در اتاق شیشه‌ای

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌گوید بر عملکرد بیش از 2هزار دستگاه دولتی و عمومی نظارت می‌شود‌
حدود 60درصد بودجه کل کشور مربوط به شرکت‌های دولتی است و با توجه به نقش مهم این شرکت‌ها در حوزه اقتصاد و با هدف ارائه تصویری شفاف از عملکرد این شرکت‌ها، دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی از کتاب «نگاهی اجمالی به عملکرد شرکت‌های دولتی» رونمایی کرد.
پاسخ دیوار به وزارت مسکن، راه و شهرسازی‌
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»، با اشاره به سابقه این ماجرا می‌گوید: دیوار از ۱۸ مهر ۱۴۰۲ به سامانه املاک و اسکان وصل شده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
بازار، عرصه خرید و فروش و تعامل و معامله است.