05
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
شماره 9078
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ شکارچی پسربچه‌ها در زندان

آن سوی مرز
جنایتکار بریتانیایی که به شکارچی پسربچه‌ها معروف بود، پس از تحمل 23سال زندان در 87سالگی به کام مرگ رفت.
ویژه
قاتل محکوم به قصاص 13سال پس از جنایت به شرط پرداخت دیه میلیاردی بخشیده شد، اما برای تهیه این مبلغ، تصمیم به کلاهبرداری گرفت.
رسیدگی به پرونده اتهامات اعضای گروهک تروریستی منافقین همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین جلسه رسیدگی، بخش‌های تازه‌ای از جنایات اعضای این گروه برملا و درباره چگونگی قتل و مثله‌کردن جسد برخی از اعضای این گروه به دستور سرکردگان آن توضیح داده شد.
دومین جلسه محاکمه خواننده جنجالی برگزار شد

ابراز پشیمانی تتلو در دادگاه

گزارش
رسیدگی قضایی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، خواننده جنجالی همچنان ادامه دارد و او در دومین جلسه رسیدگی به پرونده‌اش در دادگاه انقلاب با پذیرش اتهاماتش نسبت به آنها ابراز ندامت کرد و گفت اشتباه کرده است.
شناسایی 2مظنون در پرونده مرگ مرموز جوان دانشجو

شناسایی 2مظنون در پرونده مرگ مرموز جوان دانشجو

چن000د روز پ00000س از ناپدیدشدن دانشجوی دندان00پ00زش00کی در رفسنجان، با پیداشدن جسد او در ارتفاعات سرچشمه، تحقیقات برای کشف اسرار این حادثه آغاز شده است.
نقل قول/ کلاهبرداری به بهانه پرداخت وام فرزندآوری
کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک و تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت و از آنها کلاهبرداری می‌کنند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود 30میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.