02
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
شماره 9078
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سروده‌ای که رهبر معظم انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر معظم انقلاب در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چند سال پیش با تلمیح به آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی ع با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند برای این عملیات خواندند.
ویژه
فضاسازی‌های مدیرکل آژانس‌ بین‌المللی انرژی ‌اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شرایطی ادامه دارد که مقام‌های ایرانی بارها بر ماهیت صلح‌آمیز فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری‌اسلامی و همچنین ادامه همکاری با بازرسان آژانس تأکید کرده‌اند.
جمعی از کارگران سراسرکشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی ره با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای‌مسلح‌ با بیان اینکه وضعیت منطقه بعد از عملیات تنبیهی ایران به اهداف نظامی رژیم‌صهیونیستی تغییر کرده‌است، گفت: نیروهای‌مسلح، احتمال‌ها و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند.

استقبال جهانی از سیلی ایرانی

بررسی‌ها از افزایش محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان به‌دنبال انجام عملیات «وعده صادق» حکایت دارد
دستور کارهای سفر رئیس‌جمهور ایران در دومین روز حضور در پاکستان در حالی پیگیری شد که استقبال مردم و افکار عمومی این کشور از سفر سیدابراهیم رئیسی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته‌ است؛ موضوعی که پیش از هر چیز از افزایش محبوبیت ایران به ‌دنبال انجام عملیات «وعده صادق» حکایت دارد.

روز دوم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان؛ ادای احترام به علامه اقبال

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان، به شهر لاهور، مرکز ایالت پنجاب سفر کرد.
انجام رزمایش‌های مشترک در 1403
ساختار پدافندهوایی نیروهای‌مسلح درحال برداشتن گام‌های بلندی در مسیر تقویت توانمندی‌هاست. امیر قادر رحیم‌‌زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم‌الأنبیا ص در این زمینه از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور برگزاری رزمایش‌های مشترک در همه عرصه‌ها طی سال‌جاری خبرداد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به برگزاری مطلوب دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب ۲۴۵ نماینده، گفت: مرحله دوم انتخابات نیز در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.