04
دو شنبه 15 آذر 1400
شماره 8380
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شرکت فولاد مبارکه با انتشار فراخوانی اعلام کرد: از همکاری با پیمانکاران و تامین‌کنندگان سراسر کشور استقبال می‌کند. براساس اعلام روابط‌عمومی فولاد مبارکه، این شرکت قصد دارد در اقدامی چندمرحله‌ای، آن دسته از تأمین‌کنندگان و پیمانکاران سراسر کشور را که از امکان همکاری با این شرکت برخوردارند، از طریق خوداظهاری شناسایی کند.
سازمان امور مالیاتی در ابلاغیه‌ای، از واحدهای صنفی طلا، جواهر و پلاتین فروش خواست تا ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده را از مشتریان دریافت کنند.
گفت وگو
معاون اول رئیس‌جمهوری در بازدید اخیر خود از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی بر ضرورت ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی تأکید کرد.
همشهری رفتار مصرفی خانوارهای ایرانی را تحلیل می‌کند

فقیر و ثروتمند ایرانی چه می‌خورند؟

گزارش
مرکز آمار ایران در گزارشی تحلیلی از وضع مصرف و هزینه سالانه کالاها و خدمات مشمول یارانه در بازه زمانی بین سال‌های 95تا 99در میان خانوارهای فقیر و ثروتمند پرده‌برداری کرد.
سکته پاییزی ساختمان‌سازی

سکته پاییزی ساختمان‌سازی

در میانه پاییز 1400، فعالیت‌های صنعت ساختمان منقبض شده و امید فعالان صنعت به بهبود اوضاع در آذرماه نیز رنگ باخته است
آمارهای پیش نگر از بدحالی صنعت ساختمان حکایت دارد؛ آن‌هم در شرایطی که بازار فروش این صنعت بعد از یک تلاطم چندساله، به رکودی سنگین دچار شده است.
سرسام گرانی در83 درصد خوراکی‌ها
حد بحران، میزانی از قیمت کالاهای خوراکی است که نشان می‌دهد از کنترل خارج شده و ممکن است باعث جهش تورم شود
مرکز مطالعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: متوسط قیمت 83درصد از اقلام منتخب خوراکی در آبان امسال بالاتر از خط بحران قرار داشته و فقط 17درصد از این کالاها در وضعیت قابل تحمل و مطلوب قرار دارد.