21
دو شنبه 15 آذر 1400
شماره 8380
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قاضی قلابی که با وعده‌های مختلف از افراد زیادی کلاهبرداری کرده بود 12زن را نیز فریب داد تا از شوهران‌شان جدا شوند و با او رابطه داشته باشند اما سرانجام دستگیر و پس از محاکمه با حکم سنگینی از سوی دادگاه مواجه شد.
قرار چند مرد آشنا برای پایان دادن به اختلافات مالی‌شان با درگیری همراه شد و در این میان یکی از آنها به ضرب گلوله به قتل رسید.به‌گزارش همشهری، این حادثه مدتی قبل در یکی از شهرهای غربی کشور رخ داد.
جنایی
همه‌‌چیز از دعوای 2 دوست بر سر اختراع یک وسیله عجیب شروع شد. دعوایی که باعث قتل یکی از آنها و فرار دیگری شد تا اینکه اتفاق عجیبی راز قاتل فراری را پس از 3‌ماه فاش کرد.

ادمین‌های قلابی سلبریتی‌ها، کلاهبردار بودند

داخلی
13پسر جوان و نوجوان اعضای یک باند بزرگ کلاهبرداری بودند که با معرفی خود به‌عنوان ادمین صفحه و کانال‌‌های افراد معروف در فضای مجازی دست به کلاهبرداری از شرکت‌ها و مراکز تجاری می‌زدند.

کوتاه از حادثه/ مرگ مشکوک 2نفر بعداز تزریق آمپول

زن و مردی که در یکی از درمانگاه‌های سیرجان به آنها آمپول تزریق شده بود به‌طرز مشکوکی جان خود را از دست دادند و تحقیقات برای روشن‌شدن علت فوت آنها آغاز شده است.
پاسخ مسئولان/خرید خود را با ترازوی شاخص در میادین تره‌بار امتحان کنید
روابط‌عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع دقت ترازوهای میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران و امکان دستکاری و کم‌فروشی، در ستون با مردم روز 29آبان‌ماه پاسخ داده است:
آثار فرهنگی و تاریخی شهرستان لنگرود در حال تخریب است و در سالیان گذشته بسیاری از بهترین حمام‌ها و خانه‌های قدیمی‌اش را از دست داده و اگر به همین روال پیش برود چیزی برای نسل‌های آینده باقی نمی‌ماند. تقاضای جدی دارم که آثار باستانی و تاریخی لنگرود مورد حفاظت ویژه قرار گیرد.