4
یکشنبه 1 تیر 1399
شماره 7967
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت دلار در مرز 19هزار تومان

نرخ هر دلار آمریکا در 7‌ماه گذشته 70درصد رشد کرده است
ارز
با افزایش شیب صعودی، دیروز قیمت هر دلار آمریکا تا مرز 19هزار تومان پیشروی کرد و بر نگرانی‌ها دامن زد.
ویژه
شاخص کل بورس تهران دیروز با 41هزار واحد رشد، معادل 3.3درصد رشد کرد و  175هزار میلیارد تومان به ارزش سهام شرکت‌های حاضر در بورس و فرا بورس اضافه شد.
مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی کشور اعلام کرد: جرایم مربوط به نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی در سراسر کشور از اول تیرماه به‌مدت سه‌ماه بخشیده می‌شود.
خودرو
بررسی تحولات بازار خودروی تهران از نوسان رو به بالای قیمت‌ها حکایت دارد، آن هم در شرایطی که به گواهی فعالان بازار، رکود سختی بر معاملات حاکم است.
آمارهای وزارت جهادکشاورزی نشان می‌دهد در سال گذشته، ۱۳هزارو۶۰۰ تن انجیر از کشور صادر شده که معادل ۴۷میلیون دلار ارزآوری داشته است.
شب گذشته سهمیه سوخت تمام خودروها در کارت سوخت آنها شارژ شد.

اجاره‌داری حرفه‌ای با چاشنی وام و زمین دولتی

متقاضیان ساخت مسکن استیجاری، زمین دولتی 99ساله و تسهیلات ساخت دریافت می‌کنند
مسکن
طرح اجاره‌داری حرفه‌ای به‌عنوان یکی از برنامه‌های پنج‌گانه وزارت راه و شهرسازی برای گره‌گشایی از بازار اجاره وارد مرحله جدیدی شده و آنگونه که وزیر راه و شهرسازی می‌گوید قرار است با تخصیص زمین دولتی به متقاضیان ساخت مسکن استیجاری و ارائه تسهیلات ساخت به آنها جذاب شود.
عکس خبر
برداشت گیلاس و آلبالو از باغات خنداب استان مرکزی آغاز شد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد می‌گوید: واحدهای نخستین صندوق واسطه‌گری مالی دارا یکم از روز چهارشنبه 4تیرماه قابل خریدوفروش می‌شود و به‌زودی صندوق دارا دوم مشتمل بر سهام شرکت‌های پالایشی نیز در بازار عرضه خواهد شد.
افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است قیمت طلا هم روند صعودی به‌خود بگیرد.