4
دو شنبه 26 فروردین 1398
شماره 7638
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نخستین سیگنال رکود در اقتصاد ایران

کلان
مرکز آمار ایران گزارش مقدماتی از شاخص رشد اقتصادی و ارزش افزوده گروه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در پایان پاییز سال‌97را منتشر کرد
ویژه
خبر: محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه سیل اخیر آزمون بزرگی برای مهندسی کشور بود
گزارش
«اگر مسافر اسنپ پس از ارسال درخواست سفر و پذیرش توسط راننده، درخواست را لغو کند، متعهد به پرداخت کرایه توافق شده خواهد بود.»

آواربرداری از مقصران سیل درمجلس

نمایندگان: تقصیر دولت است - وزیران: ساخت‌وساز غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و کمبود بودجه خسارت آفرید
سیلاب
4وزیر نیرو، کشور، جهادکشاورزی و راه و شهرسازی دیروز راهی خانه ملت شدند تا از میزان خسارت‌های ناشی از سیل‌های اخیر آواربرداری کنند و دلایل اصلی وقوع این بلای طبیعی را با نمایندگان در میان بگذارند.
ماست‌مالی با مال‌سازی

ماست‌مالی با مال‌سازی

مجیدرضا حریری، تاجر شناخته شده و نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین اظهارات جالبی درباره مال‌سازی و توسعه فروشگاه‌های بزرگ و مجلل در جهان داشته است.
مالیات حقوق در سال 98 چقدر است؟
بخشنامه مالیات حقوق سال ۹۸ ابلاغ شد. بر این اساس در سال‌جاری درآمد حقوق تا سقف 2میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در‌ماه معاف از پرداخت مالیات است و سقف حداکثر مالیات بر درآمد حقوق نیز ۳۵درصد خواهد بود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی دیروز پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این بانک از لحاظ نرم‌افزاری برای اختصاص کالابرگ الکترونیک به مردم آمادگی لازم را دارد اما زمان اجرای آن منوط به تصمیم دولت است.