4
یکشنبه 5 اسفند 1397
شماره 7610
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رأی مجلس به عدالت مالیاتی

مالیات
وکلای مردم در مجلس، دیروز در جریان بررسی لایحه بودجه 98به اخذ مالیات از آستان قدس و بنگاه‌های اقتصادی نظامی رأی دادند این اقدام می‌تواند به رفع تبعیض‌های مالیاتی در اقتصاد ایران منجر شود.
ویژه
در چند هفته اخیر اخباری مبنی بر کمبود آرد مورد نیاز نانوایی‌های آزادپز و صنعتی در تهران و برخی استان‌ها منتشر شد و زمینه افزایش قیمت برخی انواع نان صنعتی را فراهم کرد.
هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت می‌گوید: اکنون امکان صادرات بنزین را داریم اما اگر برای مصرف سوخت و بنزین تدبیری اندیشه نشود

اختلال در سامانه فروش فوری خودروسازان

خودرو
مشکلات فنی در سامانه فروش موجب توقف و اختلال فروش فوری و نقدی محصولات ایران‌خودرو و سایپا شد و همزمان روند افزایش قیمت‌ها در مبادلات روز شنبه بازار خودرو ادامه یافت.

آغاز دور جدید مذاکرات مزد 98

ماجرای تعیین حداقل حقوق کارگران مشمول قانون کار وارد فاز جدیدی شده و از امروز عصر با برگزاری جلسه شورای‌عالی کار، به‌صورت جدی وارد مرحله بحث و بررسی و چانه‌زنی می‌شود.
55 اقدام ایران برای خروج از لیست سیاه مالی
بررسی‌های همشهری نشان می‌دهد نهادهای مسئول و قانونی در ایران، به‌ویژه بانک مرکزی در طول 13سال گذشته یعنی از سال84 به این‌سو با تصویب 4قانون، 14دستورالعمل، 7آیین‌نامه و 30بخشنامه گام‌های اساسی برای عادی‌سازی‌ روابط بانکی و خروج ایران از لیست سیاه مالی جهان برداشته‌اند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
با واردات ۲۸ تن کلاه‌گیس، ریش و مژه مصنوعی انتقاد‌ها نسبت به سیاست اختصاص ارز 4200تومانی به برخی کالاها بالا گرفت و اکنون کارشناسان از خود می‌پرسند دلار‌های ارزان قیمت به چه کسانی می‌رسد؟