13
یکشنبه 5 اسفند 1397
شماره 7610
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وقتی دایی اشتباه می‌کند

یادداشت یک
علی دایی دیروز از اوضاع اقتصادی باشگاه سایپا انتقاد کرد. باشگاهی که متعلق به دومین خودروساز ایران است و این روزها به‌واسطه شرایط عمومی اقتصادی ایران، بدترین روزهای خود را سپری می‌کند.
ویژه
سایپا بعد از 19روز به لیگ برتر برمی‌گردد و از قضا در نخستین روز بازگشتش حریف سرسخت و ترسناکی هم پیش رو خواهد داشت.
در روزهایی که انبوه اخبار منفی در مورد حمله هواداران میزبان به میهمان در شهرهای مختلف منتشر می‌شود، مرور اتفاقی که در ورزشگاه وطنی قائمشهر رخ داد حال آدم را جا می‌آورد
آیا پرسپولیس در تابستان به اندازه کافی تقویت شده است؟
سرپرست فدراسیون جودوی ایران در نامه‌ای به فدراسیون جهانی با حضور ناظر فرانسوی در انتخابات داخلی ایران مخالفت کرده؛ او می‌گوید نمی‌داند چه‌کسی چنین درخواستی کرده است
علی کریمی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. او با تیم کم‌بضاعت سپیدرود در حالی برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد که لیگ هجدهم به‌شدت پرفشار است.
هفته گذشته اتفاقات جالبی در فوتبال ایران افتاد و کسانی که اخیرا سوژه انتقاد بوده‌اند، مجالی برای تنفس پیدا کردند.

اعتراف به بی‌پولی در ورزش

تیتر یک
علی دایی اعتراض کرده که چرا کارخانه سایپا با وجود فروش چند صد میلیارد تومانی در 15دقیقه، پول فوتبالیست‌های تیمش را نمی‌دهد، همزمان مسعود سلطانی‌فر به ورزشکاران هشدار داده که فشارهای اقتصادی را تحمل کنند
فوتبال با عطر میرزاقاسمی!

فوتبال با عطر میرزاقاسمی!

مسئولان منچستر پیش از بازی با لیورپول اسپری سیر به چمن اولدترافورد زدند. تماشاگران حاضر در ورزشگاه اولدترافورد که امروز می‌خواهند بازی حساس منچستریونایتد با لیورپول را تماشا کنند باید با یک بوی عجیب و نامطبوع کنار بیایند.
نبرها روبه‌روی گل‌نخورها
نبرها روبه‌روی گل‌نخورها
به استقبال برخورد جذاب منصوریان و شفر در آزادی/ علیرضا منصوریان، ذوب‌آهن و وینفرد شفر. اضلاع این مثلث پس از یک سال و چند‌ماه دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند.
برای امیر قلعه‌نویی؛ مگرخودتان صاحب‌خانه نبودید؟ ​​​​​​​ بعد از راهیابی ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سعید آذری در مصاحبه‌ای از امیر قلعه‌نویی تشکر کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ادامه حضور بازنشسته‌ها جرم است
چند خط انتقاد، وقتی همه تمجید می‌کنند
منچسترسیتی برای چهارمین‌بار در 6 دوره اخیر به فینال لیگ‌کاپ یا همان جام اتحادیه رسیده است.