4
چهار شنبه 1 اسفند 1397
شماره 7607
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک طرح خوب برای سهام عدالت

نقد خبر
خبر: شاپور محمدی رئیس سازمان بورس واوراق بهادار گفت: 49میلیون نفر از هموطنان ما برای سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند اما سازو کارها به‌صورتی است که هنوز امکان معامله آن و اعمال حق رأی وجود ندارد
ویژه
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی می‌گوید: دولت تدبیر و امید برای حل مشکل مسکن اراده قاطع داشته و شتاب‌گیری ساخت‌وساز مسکن در اولویت سیاستگذاری آن قرار دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کشتی‌های چینی باید آب‌های ایران را ترک کنند و هر نوع قراردادی در این‌باره لغو شود.
نمایندگان بخش خصوصی ایران و پرتغال بر توسعه مراودات تجاری از طریق شرکت‌های کوچک و متوسط و استفاده مناسب از «ساز‌و‌کار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا موسوم به اینستکس» تأکید و تفاهمنامه همکاری با یکدیگر امضا کردند.
بازار
انبارهای لوازم خانگی مملو از کالا است و بازار کش0ش اف0زایش 40درصدی قیمت این اقلام را ندارد.

پیش‌فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری

موجودی فروش آنلاین گوشت ته کشید، مرغ 16هزار تومان شد
بازار
هجوم تقاضا به فروشگاه‌های مجازی عرضه گوشت و مرغ تنظیم بازاری موجب اتمام سریع موجودی این مراکز، توقف عرضه و پیش‌فروش چندروزه این اقلام شد.
کارگری
در شرایطی که فقط یک ‌ماه به پایان سال باقی‌مانده است، مقرر شده نخستین نشست سه‌جانبه شورای‌عالی کار برای تعیین دستمزد سال۹۸ کارگران در یکشنبه هفته آینده برگزار شود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
هنوز مردم در صف خرید گوشت دولتی و ثبت‌نام خودروی وطنی، طعم ضربات مهلک چاپ 35هزار میلیارد تومان پول پرقدرت برای پرداخت به سپرده‌گذاران مؤسسات غیرمجاز را می‌چشند
وزیر نیرو دیروز به اتاق ایران رفت تا از فعالان بخش خصوصی کمک بگیرد.