• چهار شنبه 1 اسفند 1397
  • الأرْبِعَاء 14 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Feb 20

سودای شفافیت در چرخه قانونگذاری

ماه‌ها سرگردانی برخی ازمهم‌ترین لوایح دولت میان مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر ضرورت شفافیت آرای نمایندگان را آشکار ساخته‌اند.

تاثیر منفی فروش نقدی بر بازار خودرو

برخلاف وعده خودروسازان، عرضه محدود برخی خودروهای داخلی با قیمت‌های نزدیک به حاشیه بازار و موعد تحویل حداقل 45روزه نه‌تنها تأثیری در کاهش قیمت‌های بازار نداشت، بلکه با سرازیر‌شدن دلال‌ها به مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر در روز تعطیل و قیمت‌های نجومی فضای مجازی، موجب تقویت سیر صعودی گرانی در آشفته‌بازار خودرو شد.

آینده دشوار تجارت ایران و چین

سفر هیأت ایرانی با ریاست علی لاریجانی، رئیس مجلس به همراه وزرای خارجه، اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی به چین برای مذاکره با مقامات پکن در شرایطی صورت می‌پذیرد

شفافیت؛ دست یاری مدیریت‌شهری به‌سوی شهروندان

شفافیت برای مدیریت شهری هیچ حد و مرزی ندارد. بر این اساس شورا به‌عنوان پارلمان شهری در هر حوزه‌ای که طبق پژوهش‌ها نشان داده شده محمل و گلوگاه فساد است

مخاطبان‌کتاب عوض‌شده‌اند

نیکنام حسینی‌پور، مدیر خانه کتاب از آخرین تحولات خانه کتاب می‌گوید
خانه کتاب، یکی از اصلی‌ترین نهادهای حوزه کتاب است که وظیفه اطلاع‌رسانی در حوزه کتاب و ترویج کتابخوانی، انتشار نشریات و برگزاری نشست‌های تخصصی نقد کتاب، خدمات به اهل قلم و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در حوزه کتاب را به‌عهده دارد.

چنارهای تهران نیازمند فضای زیست مناسب

نیمه دهه 80پیاده‌روهای خیابان ولی‌عصر عج سنگفرش و همزمان جوی‌های عریض این خیابان نیز با سیمان کفپوش شدند و درختان بلند و تاریخی چنار در دل سیمان و سنگ قرار گرفتند.

علیه تماشاگر با شعار مردمی

«مادیان»، نخستین فیلم علی ژکان، در سال1364ساخته شد؛ یکی از مهم‌ترین فیلم‌های دهه60 که بسیار مورد توجه منتقدان فیلم قرار گرفت و ژکان را مجهز به وسواسی کرد تا 4سال طول بکشد فیلم بعدی‌اش را جلوی دوربین ببرد. او پس از این وقفه چهارساله «دخترک کنار مرداب» را ساخت اما نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند.

فضای مجازی در تسخیر شماره 21

گزارشی از حمایت ستاره‌های فوتبال از وریا غفوری که به‌دلیل یک پست اینستاگرامی به حراست وزارت ورزش احضار شد

احیای برجام؛ شعار انتخاباتی دمکرات‌ها

گوشت از سفره‌ها پرید

توافق آبی بخش خصوصی و وزارت نیرو