13
چهار شنبه 27 دی 1402
شماره 9004
شهرنگار1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باغ کتاب برای تأمین ایمنی خود چه برنامه‌ای دارد؟

یادداشت
وقتی در باغ‌کتاب قدم می‌زنید، کمتر به این مسئله فکر می‌کنید که این فضای بزرگ با تمام جذابیت‌هایش، چه تمهیداتی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست دارد.باغ کتاب تهران از مهم‌ترین مجموعه‌های فرهنگی، علمی پایتخت و کشور است که ظرفیت‌های متناسبی را در خود گردآورده است.
ویژه
سال گذشته بی‌نظیرترین سال تحقق بودجه تهران طی 12سال اخیر بوده است. آنگونه که لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اعلام کرده، در سال۱۴۰۱ رقمی که برای بودجه مصوب شد، ۵۰هزارو۳۷۰ میلیارد تومان بود که بیش‌از آن معادل ۶۹هزارو۸۳ میلیارد تومان محقق شد.
گزارش تصویری
چند پروژه مهم در تهران از سوی شرکت خاکریز آب در حال پیگیری است تا از این طریق شرایط برای کنترل آب‌های سطحی به‌خصوص در روزهای بارانی مهیا شود؛ چرا که هرگونه غفلت در این حوزه می‌تواند تهران را در برابر سیل و سیلاب‌ها آسیب پذیر کند.

فرسوده‌ها می‌روند، برقی‌ها می‌آیند

روز گذشته در نودویکمین پویش امیدوافتخار از تاکسی‌های برقی شهر تهران رونمایی شد
گزارش
اگر بگویند یکی از اصلی‌ترین معضلات تهران را نام ببرید، چنانچه نخستین معضل، آلودگی هوا در ذهن‌تان نقش نبندد، قطعا به‌عنوان معضل دوم این شهر آن را عنوان خواهید کرد.
اتوبوس‌هایی‌که مسافر دربستی می‌پذیرند

اتوبوس‌هایی‌که مسافر دربستی می‌پذیرند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری تهران از راه‌اندازی سایت اطلاعات جاری پایانه‌های تهران برای جلوگیری از برخی مشکلات خبر داد
مدتی است که هم اتوبوس‌های بین شهری کم شده‌اند و هم مسافر‌ها ولی اتوبوس‌ها آنقدر کم شده‌اند که دیگر به‌راحتی نمی‌شود بلیت پیدا کرد.
طرح فروشی؛ کاسبی جدید خیابانی
طرح فروشی؛ کاسبی جدید خیابانی
یک شغل کاذب و سوءاستفاده از ناآگاهی مردم در خرید طرح ترافیک از سامانه «تهران من»
در گوشه‌ای دنج از میدان جمهوری که یکی از مبادی اصلی و پرتردد ورود به طرح ترافیک است روی یک چهارپایه تاشوی پلاستیکی جاخوش کرده، روی موتور‌ش بنر نسبتا بزرگی قرار داده است که روی آن خیلی مشخص و خوانا عبارت«فروش طرح ترافیک» به چشم می‌خورد.
PDF شهرنگار1
کوتاه شهرنگار1
فرمانده سپاه محمد رسول‌اللهص تهران بزرگ دیروز 26دی برای ارائه گزارش کنگره 24هزار شهید پایتخت و 140شهید شهرداری تهران، به صحن شورای شهر آمد و از طرح غرس نهال به یاد شهدای تهران خبر داد.
شبکه متروی تهران فارغ از تمام افتتاحیه‌هایی که در 10‌ماه گذشته پشت سر گذاشته است، در 2‌ماه پایانی امسال نیز شاهد بهره‌برداری از چند ایستگاه و ورودی جدید به همراه رفع برخی نواقص در ایستگاه‌های افتتاح شده قبلی خواهد بود.