05
چهار شنبه 27 دی 1402
شماره 9004
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری زوج تبهکار در شب عروسی

آن سوی آب
پلیس مکزیک با یورش به مراسم عروسی زوج قاتل که باند بزرگ تبهکاری را هدایت می‌کردند، عروس تبهکار و برخی از اعضای باند را دستگیر کرد.
ویژه
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 35نفر در رابطه با پرونده حادثه تروریستی کرمان خبر داد.
پیکر کوهنوردی که 3روز قبل در نزدیکی قله توچال جانش را از دست داده بود توسط امدادگران هلال احمر کشف شد.
فرزندان مرد سالخورده با مراجعه به دادسرای جنایی تهران، از مادرشان به اتهام قتل و تصاحب اموال پدرشان شکایت کرده‌اند اما مادر منکر نقش داشتن در مرگ همسرش است.
عملیات
5روز پس از سقوط بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه که موجب مفقود شدن 3کوهنورد شد، عملیات جست‌وجو برای یافتن آنها همچنان ادامه دارد. اما عملیات جست‌وجو در چه شرایطی انجام می‌شود و آیا هنوز امیدی وجود دارد؟
فرزندان قاتل، پدرشان را در آستانه تولد حضرت علی ع بخشیدند

بخشش؛ هدیه روز پدر به قاتل

گزارش
مردی که در جریان یک درگیری همسرش را به قتل رسانده و یک سال تمام این راز را از فرزندانش مخفی کرده بود، پس از دستگیری و در آستانه روز پدر از سوی آنها بخشیده شد.
پشت پرده جنایت‌های گروهک نفاق در دادگاه

پشت پرده جنایت‌های گروهک نفاق در دادگاه

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104نفر از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین صبح دیروزسه‌شنبه در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار و بخش‌های دیگری از پشت پرده جنایت‌های سرکردگان این گروهک تروریستی برملا شد.
حبس برای پدر سنگدل
حبس برای پدر سنگدل
به‌دنبال انتشار فیلمی از شکنجه‌ هولناک دختربچه‌ای توسط پدرش در یکی از روستاهای شهرستان ماکو، دادستان این شهر خبر از دستگیری و محکومیت پدر سنگدل داد.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۳ نفر درپی وقوع حریق در یک ساختمان اداری در محله سلسبیل خبرداد.