02
چهار شنبه 27 دی 1402
شماره 9004
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای‌ائتلاف درباره سرلیست این شورا در تهران اعلام کرد: محمدباقر قالیباف در فهرست مجلس یازدهم سرلیست بود و برای سرلیستی او در انتخابات پیش‌رو نیز مصمم هستیم.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت کریم مجتهدی، استاد نامدار و چهره ماندگار فلسفه را به خانواده آن مرحوم و جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.
عکس خبر
مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه و جشنواره سراسری پایگاه‌های مقاومت بسیج اسوه بچه‌های حاج‌قاسم با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب: انتخابات حق مردم است

قدرت مردم

انتخابات صرفا تکلیف نیست بلکه حق مردم است
رهبری
رهبر معظم انقلاب صبح دیروز سه‌شنبه در دیدار ائمه‌جمعه سراسر کشور، «حضور، خواست و اقدام مردم» را یک اصل اساسی در اسلام خواندند و با تحسین وفاداری، صبوری، علاقه‌مندی، هوشمندی و فداکاری ملت ایران، گفتند: این مردم حتی با ظواهر متفاوت، مؤمنند و دلشان با خداست و باید به‌معنای واقعی کلمه قدر آنان را دانست و عمیقا به آنها محبت ورزید.

پیام تسلیت رهبرمعظم انقلاب درپی درگذشت کریم مجتهدی

رهبرمعظم‌انقلاب در پیامی، درگذشت فیلسوف غرب‌شناس دکتر کریم مجتهدی را به جامعه‌ دانشگاهی ایران، شاگردان و خانواده ایشان تسلیت گفتند.
دستورکار امیرعبداللهیان در داووس
وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در برنامه‌های اجلاس جهانی «داووس» عصر سه‌شنبه وارد سوئیس شد؛ سفری که از نظر جنبه‌های سیاسی – اقتصادی از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در فضای‌مجازی نوشت: دست و بازوی برادرانم در سپاه‌پاسداران و مجاهدان نستوه در سراسرمنطقه را می‌بوسم که به آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و تروریست‌های حامی آنها با قدرت یادآوری کردند که دوران بزن دررو تمام شده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سرگئی شویگو، وزیردفاع روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با امیر محمدرضا آشتیانی، وزیردفاع ایران بر پایبندی کامل مسکو به حاکمیت و تمامیت‌ارضی ایران تأکید کرد.