17
چهار شنبه 26 مرداد 1401
شماره 8568
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌نظر می‌رسد با توقف چلسی و لیورپول در هفته‌های ابتدایی از همین حالا باید جام را به نام منچسترسیتی بزنیم. چلسی با تاتنهام مساوی کرد و لیورپول در 2‌هفته متوالی با فولام و کریستال پالاس تن به تساوی داد.
داستان برگزاری بازی خداحافظی برای جلال حسینی هم تبدیل به یک قصه عجیب و غریب شد. اصولا ما در فوتبال ایران عادت داریم کارها را برای خودمان سخت کنیم و در مورد جلال هم همین اتفاق رخ داد.
لیگ برتر ایران - هفته 2
شیرزاد بهشتی‌طلا در وزن 63کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های کشورهای اسلامی فراتر از انتظار ظاهر شد. او با کشتی‌های حساب‌شده و منطقی تمام رقبایش را شکست داد و به مدال طلای این مسابقات رسید.

ناکام در احیا

آیا لوکادیا در پرسپولیس به دوران اوج برمی‌گردد؟ کارنامه یحیی کمی نگران‌ کننده است
بعد از کلی حرف و حدیث و کشمکش، بالاخره پرسپولیس لوکادیا هلندی را به‌عنوان مهاجم نوک خرید تا به نوعی تیمش را برای فصل جدید کامل کرده باشد.
نقره نوبرانه

نقره نوبرانه

تیم ملی والیبال زنان، مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی را گرفت اما کیفیت بازی تیم، کارشناسان را راضی نکرده است
همه بازیکنان خوشحالند؛ از حس و حال خوبشان می‌‌گویند و از هیجانی که دارند. حق دارند تا این حد خوشحال باشند، چون تا پیش از این در هر مسابقه‌ای که شرکت کرده‌اند، یا هفتم بوده‌اند یا هشتم اما حالا روی سکو رفته‌اند، سکوی دوم بازی‌های کشورهای اسلامی.
3۰ سالگی
همه عددهای مهم لیگ برتر در چهارمین دهه عمرش
دوشنبه این هفته سی‌امین سالگرد آغاز لیگ برتر بود. مارکو رویس در مصاحبه‌ای ابراز ناراحتی کرده که چرا دورتموند این همه بازیکن جوان را پرورش می‌دهد اما آنها در آرزوی این به‌سرمی‌برند که 3-2 فصل بدرخشند و به لیگ برتر بروند.
فاش‌شدن رقم هزینه‌های 2باشگاه استقلال و پرسپولیس برای فصل جاری، مطابق انتظار موجی از واکنش‌های منفی را علیه 2باشگاه به‌وجود آورده است.

داشت یحیی را قهرمان می‌کرد

سوژه روز
در طول هفته‌های گذشته و مخصوصا از زمانی که جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس با فراز و نشیب‌هایی همراه‌شد،نگاه‌ها به‌ سمت کریم‌انصاری‌فرد چرخید.

امیر ارسلان غم‌دار

چهره روز
یکی از رایج‌ترین مباحث‌ این روزهای فوتبال ایران، ترافیک عجیب و شاید بی‌سابقه استقلال در خط حمله است.

آماربازی

وریا غفوری «فولاد» و سجاد دانایی «تراکتور» با‌ثبت 3دریبل موفق، بهترین دریبل‌زن‌های هفته اول لقب گرفتند و جالب این است که وریا این آمار را فقط با 20دقیقه حضور در زمین به‌دست آورده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8568