06
چهار شنبه 26 مرداد 1401
شماره 8568
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصادف صوری برای کلاهبرداری‌ از راننده‌های مسن

کوتاه از حادثه
اعضای باند کلاهبرداری از راننده‌های مسن در نجف‌آباد اصفهان 2مرد جوان بودند که یکی از آنها خودش را جلوی ماشین‌ها پرت می‌کرد و دیگری با سیاه‌بازی راننده‌ها را فریب می‌داد.
ویژه
مردان مسلح در 2 ماجرای جداگانه 3نفر را ربوده و به گروگان گرفته بودند اما مأموران پلیس در 2عملیات ضربتی موفق به آزادسازی گروگان‌ها شدند.
قاچاقچیان مسلح وقتی گروهی از مأموران پلیس را سد راه خود دیدند، شروع به تیراندازی به‌سوی آنها کردند و یکی از مأموران پلیس را به شهادت رساندند.
پرونده باند بین‌المللی فساد به آخرین ورق‌های خود نزدیک می‌شود

شمارش معکوس برای اعدام الکس

پیگیری
حکم اعدام الکس، سرکرده باند فساد بین‌المللی که با همدستی مادرش و زنی دیگر دست‌کم 800زن و دختر جوان را به خارج از کشور قاچاق کرده  بود، در دیوان عالی کشور تأیید و شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شد.
تیزهوشی بازپرس جنایی به فرار متهم پایان داد

تیزهوشی بازپرس جنایی به فرار متهم پایان داد

وقتی 2برادر که از 2سال قبل به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس بودند در پایتخت دستگیر شدند، هنوز ردی از پدرشان که متهم سوم پرونده بود، وجود نداشت تا اینکه روز گذشته تیزهوشی بازپرس جنایی باعث دستگیری آخرین متهم این پرونده شد.
سرقت طلای زنان مسافر  با شگردی قدیمی
شگرد قدیمی سارقان برای سرقت طلای زنان مسافر همچنان قربانی می‌گیرد. پلیس پایتخت به تازگی باندی را دستگیر کرده که با این شگرد طلای ده‌ها نفر را در شهرهای مختلف کشور سرقت کرده‌‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
کشف جسد مردی ناشناس در روخانه‌ای اطراف میدان تجریش، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه‌رو کرده است.
چند سال قبل به شهرکرد سفر کرده و زیبایی‌های ناب بام ایران را از نزدیک دیدم.