17
پنج شنبه 20 مرداد 1401
شماره 8563
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لیگ سیاه لیگ سفید!

نکات امیدوارکننده و نگران‌کننده در مورد فصل جدید لیگ برتر. فصلی که رسما از آخر این هفته آغاز خواهد شد
فوتبال ایران
تعطیلات طولانی‌مدت فوتبال باشگاهی در ایران به پایان رسیده و حالا همه باید خودشان را برای یک فصل تماشایی آماده کنند.
ویژه
رأی نهایی تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال تفاوتی با همان رأی کمیته بدوی نداشت و همان 3 گزینه قبلی به‌عنوان کاندیداهای انتخابات تأیید شدند.
این فقط داستان محمد محبی نیست؛ چه اینکه طی سال‌های گذشته به شکل عجیبی شاهد سر و صداهای کاذب و غیرواقعی هنگام جذب بازیکنان مختلف به پرسپولیس و استقلال بوده‌ایم.
در حالی که استقلال به تیم هزار مهاجم مشهور شده و هواداران پرسپولیس حضور پرتعداد فورواردها در اردوگاه رقیب سنتی را به رخ مدیران خودشان می‌کشند، در مسابقات دوستانه پیش‌فصل زنگ خطر برای آبی‌ها به صدا درآمده است.
یکی از ویژگی‌های مهم لیگ برتر بیست‌و‌دوم، روشن‌شدن زودهنگام تکلیف همه نیمکت‌ها قبل از شروع فصل بود. در واقع هیچ باشگاهی این تصمیم را به دقیقه ۹۰ موکول نکرد و همه تیم‌ها با جدیت به سراغ تمرین‌های پیش‌فصل رفتند.
لیگ برتر ایران - هفته 1
روزشمار

سکوت!

فصل جدید لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز می‌شود اما سازمان لیگ روز گذشته در اقدامی عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد هفته اول مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد
سازمان لیگ در اقدامی عجیب و در فاصله 48ساعت تا آغاز لیگ برتر فوتبال اعلام کرد اولین هفته این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد! این در شرایطی است که در زمان قرعه‌کشی و پس از آن اعلام شده بود دیدارهای لیگ برتر با ظرفیت 30درصدی هواداران برگزار می‌شود.
غر بت‌زده

غر بت‌زده

باز هم بازیکنان دیگری به تیم سابق خود برگشتند
تیمو ورنر تازه‌ترین بازیکنی است که در این تابستان به تیم سابق خود رفته است. معمولا زیاد پیش می‌آید که بازیکنان برای ادای دین به تیم دوران کودکی یا تازه‌کاری‌شان به باشگاه سابق خود برمی‌گردند.
دردسرسازها کنار می‌روند
دردسرسازها کنار می‌روند
تجربه برخورد با ستاره‌های بزرگ سمی نشان می‌دهد برای پاک کردن جو یک تیم بهتر است بازیکنان دردسرساز را حذف کنید
گفته می‌شود دلیل انتقاد مهدی طارمی، جهانبخش و چند بازیکن دیگر از نمایندگان مجلس که درباره تیم ملی اظهارنظر کرده بودند، حمایت آنها از نامزدی مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال است.
انتظار هواداران فوتبال ایران بالاخره به سر رسید و فصل جدید لیگ برتر از فردا آغاز می‌شود تا تب فوتبال داخلی دوباره داغ شود و طرفدارانش را در‌بر‌بگیرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حتما خبر عجیب را شنیده‌اید؛ اینکه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج، با حضور در دادگستری تهران از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به‌دلیل خروج از برجام، وضع تحریم‌های سنگین و در نتیجه عدم‌پرداخت به‌موقع دستمزد مارک ویلموتس شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت از ایالات متحده شده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8563