17
پنج شنبه 19 اسفند 1400
شماره 8458
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ستاره 60میلیون یورویی، مربی 600هزار یورویی

دستمزدی که اسکوچیچ می‌گیرد یک‌صدم قیمتی است که پورتو روی طارمی گذاشته
یادداشت
یک سایت ورزشی بین‌المللی جدولی از ارزش مربیان حاضر در جام‌جهانی 2022 قطر منتشر کرده که حاوی نکات جالبی است.
ویژه
بعد از فراز‌و‌فرودهای بسیار زیاد، سرانجام 10درصد از سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس عرضه شد و گروهی از هواداران 2تیم نسبت به خرید سهام باشگاه مورد‌علاقه خود اقدام کردند.
2دیدار از دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ اروپا دیشب بین بتیس - اینتراخت فرانکفورت و پورتو - لیون برگزار شد و باید 6بازی دیگر انجام شود
جدول 8458
یکی از اتفاقات عجیب این فصل لیگ برتر، داستان عیسی آل‌کثیر است. این بازیکن 2‌ماه پیش در دیدار پرسپولیس برابر شهرخودرو مصدوم شد.
جدول گلزنان
یک هشتم نهایی

هرگز نگفتم از پرسپولیس جدا می‌شوم

میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با رد شایعات اخیر تأکید می‌کند از مدیر برنامه‌هایش خواسته با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد مذاکره کند
پرسپولیس در فاصله 9هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر، در موقعیتی قرار گرفته که با آن غریبه است.
قاتل پرسپولیس ، میهمان استقلال

قاتل پرسپولیس ، میهمان استقلال

نفت آبادان که هفته گذشته قرمزها را برد، این هفته میهمان آبی‌ها خواهد بود هر دو تیم سرخابی فردا به مصاف نفتی‌های لیگ می‌روند اما همه حواس‌شان به داربی پنجشنبه آینده است
هفته بیست‌ودوم از لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه با 5بازی آغاز می‌شود و 3بازی باقیمانده نیز روز شنبه برگزار خواهد شد. همه تیم‌های صدر جدولی فردا به میدان می‌روند اما بازی‌های این هفته به شکلی آشکار تحت‌تأثیر داربی حساس هفته آینده خواهند بود.
کاروان ایران، بدون ستارگان کشتی
کاروان ایران، بدون ستارگان کشتی
علیرضا دبیر تهدید کرد کشتی ایران را با تیم سومش به بازی‌های آسیایی می‌فرستد؛کشتی در جاکارتا 8مدال گرفته بود و غیبت ستارگان این رشته تهدید بزرگی برای کاروان ایران در هانگژو خواهد بود
محسن محمود صفری | کشتی، تیم سوم خود را به بازی‌های آسیایی 2022هانگژو اعزام می‌کند! این خبری بود که علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مجمع کمیته ملی المپیک به مسئولان این کمیته داد.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

مقصد اصلی اروپاست

شیما صفایی هم به لیگ ترکیه رفت تا هر 4بازیکن تیم ملی پینگ‌پنگ زنان در لیگ این کشور کنار هم باشند.

جدول‌اعداد | 4167

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
21هفته از مسابقات لیگ گذشته و تنها 9بازی دیگر باقی مانده است. بعضی‌ها می‌گویند استقلال با توجه به فاصله 6امتیازی‌اش کار را تمام کرده و برخی دیگر عقیده دارند پرسپولیس هم هنوز شانس جدی قهرمانی دارد.
گل زیبایی که گل‌گهر وارد دروازه استقلال کرد باعث شد دروازه آبی‌ها بعد از 465دقیقه در لیگ برتر باز شود.
باشگاه سالزبورگ پس از شکست 7-یک مقابل بایرن‌مونیخ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا در حساب توییتر خود با انتشار تصویر مشهور هوادار برزیلی که پس از برد ۷-یک آلمان مقابل برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ غمگین‌ترین چهره را داشت، نوشت:«همیشه پای آلمانی‌ها در میان است!»