17
پنج شنبه 21 بهمن 1400
شماره 8436
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اوج‌گیری

نگاهی به ورزش ایران پس از انقلاب
بعد از انقلاب اسلامی تصور این بود که ورزش به‌خصوص ورزش زنان اگر تعطیل نشود، نیمه تعطیل می‌شود اما حالا بعد از گذشت 43سال از انقلاب می‌شود نمره قبولی به ورزشی‌ها داد.
ویژه
داستان محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیاوش یزدانی و آن حاشیه سخیف اتوبوسی به جاهای باریکی رسیده است. کنعانی‌زادگان به‌خاطر فایل صوتی منتسب به او از حضور در 2 بازی بعدی تیم ملی محروم شد و ساعاتی بعد هم سیاوش یزدانی پس از پیروزی استقلال برابر پیکان در جام حذفی، به انتقاد صریح از این همبازی خود پرداخت.
مورینیو در ادامه شکست‌هایش در بازی‌های بزرگ، بازی یک‌چهارم نهایی جام حذفی را به تیم سابقش هم باخت.
عاطفه احمدی که به عنوان پدیده اسکی ایران معرفی شده بود، دیروز در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن مسابقه داد اما نتوانست به خط پایان برسد.
ارلینگ هالند انگار دوست دارد در رئال مادرید بازی کند اما با وجود امباپه، بنزما و وینیسیوس و آسنسیو شاید از این می‌ترسد که نتواند در ترکیب فیکس قرار بگیرد یا نقش اول خط حمله را به عهده‌اش بگذارند.
به‌نظر می‌رسید ‌اللهیار صیادمنش به‌جای اینکه در فنرباغچه منتظر دقایقی برای درخشش در زمین بماند، به لیگ چمپیونشیپ در انگلستان رفته تا بیشتر بازی کند و خودش را نشان بدهد.
بالاخره یک خبر در مورد دادگاه عالی ورزش خواندیم که در مورد به تأخیر افتادن صدور رأی پرونده‌ها نبود. دوستان در سوئیس زحمت کشیدند و یک پرونده را به موقع مورد بررسی قرار دادند.

آبی یا قرمز؟همه می‌دانند طرفدار چه تیمی هستم

پورعلی‌گنجی: فعلا دوست ندارم به ایران بیایم چون هوادار در ورزشگاه‌ها نیست؛ آرزو می‌کنم در قوی‌ترین گروه جام‌جهانی بیفتیم
مصدومیت طولانی پارگی رباط صلیبی پای مرتضی پورعلی‌گنجی برطرف شده. با توجه به اوضاع خط دفاعی تیم ملی و بدون جانشین بودن زوج کنعانی - شجاع، بازگشت پورعلی‌گنجی می‌تواند خبری خوب برای کادر فنی تیم ملی باشد.
فر هاد زنگ خطر را می‌شنود؟

فر هاد زنگ خطر را می‌شنود؟

یک بازی بحث‌برانگیز دیگر و یک پیروزی ناپلئونی دیگر
این داستان فقط مربوط به استقلال نیست. حتی در مقاطعی که پیروزی‌های پرسپولیس هم به شکل ناپلئونی و با برتری‌های خفیف رقم می‌خورد، منتقدان به یحیی گل‌محمدی ایراد می‌گرفتند و هشدار می‌دادند.
بچه‌ها دوست دارند به من سنجاب پرنده بزنند
بچه‌ها دوست دارند به من سنجاب پرنده بزنند
محمدعلی گرایی در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از فعالیت‌های این روزهایش می‌گوید
محمدعلی گرایی دارنده 2‌مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018، با وجود کشتی‌های خوبش در المپیک توکیو دستش به مدال نرسید و روی پله پنجم ایستاد.
منچستریونایتد با سولسشائر بیشتر مدعی بود تا با رالف رانگنیک.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
انتخاب عنوان «سیبل متحرک» برای مهدی شیری کج‌سلیقگی نیست.
یک اتفاق عجیب در والیبال. شهرداری ارومیه که به خاطر بدهی با خطر از دست دادن میزبانی جام باشگاه‌های آسیا روبه‌روست، به جای پرداخت این بدهی، راه‌ حل دیگری پیدا کرده است.
در شرایطی که رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به‌شدت تحت فشار است و هواداران او را به‌خاطر کم‌کاری‌اش مخصوصا در بحث نقل‌وانتقالات به باد انتقاد گرفته‌اند، حالا در مورد توافق پرسپولیس و پدیده هم شائبه‌هایی به‌وجود آمده است.