17
دو شنبه 27 دی 1400
شماره 8415
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باتلاق اراک و کارزار فو لادشهر

سپاهان و پرسپولیس امروز در اراک و فولادشهر کار سختی برای صعود به جمع 8تیم برتر جام‌حذفی دارند
مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران امروز و فردا برگزار می‌شود. از 8بازی این مرحله، 4بازی امروز و 4بازی هم فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود تا 8تیم برتر این رقابت‌ها برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شوند.
ویژه
پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی بازی دشواری برابر ذوب‌آهن دارد. مسابقه امروز در اصفهان برگزار می‌شود و براساس قوانین این تورنمنت، تیم صعودکننده در پایان همین یک بازی مشخص خواهد شد.
یکی از اتفاقات جالب بازی پرسپولیس و فجرسپاسی، حضور محمد عمری در زمین بود؛ بازیکن کم‌سال و ناشناخته‌ای که در دقیقه81 به زمین آمد و حالا همه جا حرف از او است.
حسین کلانی آنقدر آدم عزیز، محترم و خوش‌سابقه‌ای است که انتقاد کردن از او کار بسیار سختی به‌نظر می‌رسد.
درحالی‌که تیم ملی فوتبال زنان در هند است و روزهای آینده نخستین حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، بازیکنانی هستند که در لیگ‌های کشورهای دیگر بازی می‌کنند.
محمد‌رضا یزد‌انی‌خرم مرد‌م‌د‌ار بود‌ و مد‌یر. با مخالفان خوب تا می‌کرد‌ و اهل مشورت بود‌. گاهی اوقات که اهالی والیبال وارد‌ کارگاه پنبه‌زنی علیه هم می‌شد‌ند‌،
«ما سه‌شنبه بازی د‌اریم با برایتون. من فرصتی برای نگاه‌کرد‌ن به جد‌ول ند‌ارم.» این حرف‌های توماس توخل پس از شکست مقابل منچستر‌سیتی د‌ر یکی از بازی‌های خسته‌‌کنند‌ه لیگ برتر است.

د‌ارم آرزوهایم را بزرگ‌‌تر می‌کنم

امیر عابد‌زاد‌ه در گفت و گو با همشهری بار دیگر تاکید می‌کند از بچگی پد‌رش الگویش بود‌ه است
امیر عابد‌زاد‌ه، د‌روازه‌بان تیم پونفراد‌ینا د‌ر لیگ د‌وم اسپانیا که مد‌تی به‌د‌لیل ابتلا به کرونا از تمرینات و بازی‌های تیمش د‌ور بود‌، بعد‌ از منفی‌شد‌ن تستش بلافاصله مقابل رئال ساراگوسا د‌ر ترکیب اصلی قرار گرفت تا ثابت شود‌ یکی از مهر‌ه‌هایی است که کاد‌ر فنی پونفراد‌ینا روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کند‌.
استقلال فرهاد‌، شبیه پرسپولیس قطبی

استقلال فرهاد‌، شبیه پرسپولیس قطبی

تیمی که شاید‌ ستاره‌های پرشمار ند‌اشته باشد‌، اما چفت و بست خوبی د‌ارد‌
با پیروزی 3 بر صفر برابر نفت مسجد‌سلیمان، استقلال موفق شد‌ قهرمانی‌اش د‌ر نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ویکم را قطعی کند‌.
عاقبت مخالفت با واکسن
استرالیا برای د‌ومین بار ویزای نواک جوکوویچ را لغو کرد‌. صربیناتور ازجمله افراد‌ مشهوری است که مخالف واکسن اجباری بود‌ه‌اند‌.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جام حذفی یک هشتم نهایی

جام حذفی یک هشتم نهایی

جدول‌اعداد | 4124

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8415

جدول 8415
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نمی‌دانیم محمدحسین کنعانی‌ زادگان به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهد شد یا به‌خاطر آن داستان معروف فایل صوتی خط می‌خورد.
بازی کاملا دفاعی فجرسپاسی مقابل سرخپوشان، باعث شد پرسپولیس خیلی از رکوردهای این هفته را در بخش تهاجمی از آن خودش کند.
انتخاب سرمربی تیم‌ملی فوتسال زنان بسیار پرحاشیه بود اما جنجال بزرگ‌تر سر انتشار لیست بازیکنان و دعوت نکردن از چند بازیکن شاخص به راه افتاد.