21
دو شنبه 27 دی 1400
شماره 8415
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در خ شریعتی خ معلم در محیط متعلق به سازمان جغرافیایی و... دو شهید گمنام دفن شده‌اند اما متأسفانه عموم مردم هیچ‌گونه دسترسی به این گلگون کفنان ندارند!؟
دو سارق که به مدارس شهرستان اسلام‌آبادغرب دستبرد می‌زدند دستگیر شدند و به 27فقره سرقت اقرار کردند.
گریه‌های کودک 2ساله اعضای خانواده‌اش را از خطرگازگرفتگی نجات داد.
ماموریت‌شان نجات 2کوهنوردی بود که در علم‌کوه یا همان هیمالیای ایران ناپدید شده بودند. آنها صبح پنجشنبه از تهران راهی مازندران شدند و پس از صعود به فنی‌ترین قله کشور موفق شدند هر دو کوهنورد گمشده را پیدا کنند اما یکی از آنها جان باخته بود و دیگری نیز دقایقی بعد و به‌دلیل شدت یخ‌زدگی جانش را از دست داد.

نجات 11دانش‌آموز در سیل میناب

11دانش‌آموز که در مسیر بازگشت از مدرسه، در یکی از روستاهای شهرستان میناب در محاصره سیل قرار گرفته بودند، با کمک امدادگران هلال‌‌احمر نجات یافتند.
بخشش قاتلی که عاشق تحصیل بود

بخشش قاتلی که عاشق تحصیل بود

«قاتل باید علاوه بر پرداخت دیه به محض آزادی از زندان، استان ایلام را ترک کند»‌ این یکی از شروط خانواده مقتول برای بخشش قاتلی بود که 4سال پیش و در جریان اختلاف بر سر هواداری از تیم فوتبال جوان دیگری را به قتل رساند.
بازداشت داماد در مرگ نوعروس
به‌دنبال مرگ اسرارآمیز نوعروس 21ساله که تنها یک ماه از ازدواجش می‌گذشت، تازه داماد با دستور بازپرس جنایی به‌عنوان مظنون در قتل بازداشت شد.
پاسخ مسئولان
روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرای شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع لزوم باز‌بودن همه درهای بهشت زهرا س در روزهای آخر هفته در ستون با مردم روز پنجم دی ماه پاسخ داده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سردسته باند سرقت داروهای کمیاب از داروخانه‌ها کارمند یکی از بیمارستان‌ها بود که در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شد.