• دو شنبه 27 دی 1400
  • الإثْنَيْن 13 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 17

همه در انتظار «دود سفید» از وین

هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون مشترک برجام از امروز و با بازگشت روسای هیأت‌های مذاکره‌کننده جمهوری ‌اسلامی ایران و 1+4 به وین ادامه می‌یابد؛ مذاکراتی که طی 2روز گذشته نیز با برگزاری نشست‌های کارشناسی استمرار یافت.
شهردار تهران اعلام کرد

احداث 5 بوستان جدید برای بانوان

شهردار تهران دیروز در صحن پارلمان شهری از برنامه‌ای صحبت کرد که براساس آن به فوریت 352بوستان پایتخت برای مادران، کودکان، زنان، دختران و همه افراد جامعه تا پایان اسفند امسال مناسب‌سازی می‌شود.

«خائن‌کشی» روی فرش نقره‌ای

با آماده شدن نسخه نهایی «خائن‌کشی»، سی‌امین فیلم بلند مسعود کیمیایی به دفتر جشنواره ارسال می‌شود. خائن‌کشی یکی از ۲۲فیلم راه‌یافته به چهلمین جشنواره فیلم فجر است؛ فیلمی که مسعود کیمیایی تدارک تولیدش را از پاییز ۱۳۹۹ به تهیه کنندگی علی اوجی آغاز کرد.

ریشه گران‌فروشی برنج ایرانی

قیمت برنج ایرانی در بازار، بدون توقف در حال افزایش است و مصرف‌کنندگان در هر خرید با قیمت‌های بالاتری مواجه می‌شوند.

افزایش 3برابری مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها در ایران

فروش مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

پناهندگان دریا

نزدیک به یک دهه آوارگی در چندین کشور اروپایی و زندگی در پارک، جنگل و کمپ‌های پناهجویان سرانجام صبرش را به پایان رساند تا قید مهاجرت و زندگی رؤیایی در غرب را بزند و به وطنش بازگردد. در سال 2005 «نادر» هم مثل دیگر افرادی که تحقق آرزوهایشان را در غرب می‌بینند، قدم به خاک ترکیه گذاشت تا از این کشور سفری دورتر را آغاز کند اما به گفته خودش آنچه نصیبش شد، جز هدر رفتن بهترین سال‌های زندگی‌اش نبود.

ایرانی‌ها در هفته 1.5ساعت مطالعه می‌کنند