17
دو شنبه 20 دی 1400
شماره 8409
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کنعانی‌زادگان خط می‌خورد؟

اسکوچیچ پس از صلح با طارمی حالا حسابی از دست کنعانی‌زادگان شاکی است
لورفتن فایل صوتی مکالمه خصوصی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در شبکه‌های مجازی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران را با دردسری تازه مواجه کرده است
ویژه
ارسلان مطهری، مهاجم تیم استقلال فصل گذشته هرگاه به میدان می‌رفت، یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش بود اما جایگاه ثابتی نسبت به دیگر مهاجمان این تیم مثل مهدی قائدی نداشت.
نرگس علوانی می‌تواند مربی سال فوتسال جهان شود؟ علوانی سال پیش با تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر شد و حالا نام او در بین 10مربی برتر جهان است.
انتخابات فدراسیون بسکتبال به زمان دیگری موکول شد. با توجه به هجمه‌های سنگینی که هفته‌های اخیر شاهدش بودیم، تعویق انتخابات منجر به حاشیه‌های بیشتر و هجمه‌های بعدی علیه برخی نامزدهای ریاست می‌شود.
در غیاب رونالدو، مسی و سرخیو راموس در لالیگا، همه بار ثبت رکوردهای جدید روی دوش کریم بنزما افتاده. کریم با 2‌گلی که در برد 4بر یک مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش با پیراهن رئال‌مادرید را از مرز 300گل عبور داد و به 301گل رساند. او حالا تنها 7گل دیگر تا رکورد دی‌استفانوی افسانه‌ای فاصله دارد و هر روز در حال ثابت کردن این است که خودش هم تبدیل به یک افسانه شده است.
استقلال با پیروزی برابر مس رفسنجان به صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی ادامه داد و حتی در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفت. طبیعتا وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، خیلی از علامت سؤال‌ها در آن پررنگ نمی‌شود.
از دید خرافاتی‌ها بخواهیم به قضیه نگاه کنیم، مهدی طارمی درست از زمانی که علیه تیم ملی توییت زد، طلسم گلزنی‌اش آغاز شد و بلافاصله پس از پایان ماجرا و آشتی و قولی که به او برای دعوت به اردوی بعدی داده شد،

قهربا قهرمانی

در یکی از ضعیف‌ترین ادوار تاریخ لیگ برتر، سرخ‌ها به هر دری می‌زنند تا قهرمان نشوند
شاید اگر عیسی آل‌کثیر و وحید امیری از فرصت‌های خود در دقایق آغازین بازی با پدیده استفاده می‌کردند، پرسپولیس هر 3امتیاز بازی با مشهد را می‌گرفت و کارش اینطور گره نمی‌خورد.
به وحید امیری رحم کنید

به وحید امیری رحم کنید

انتقاد از هر بازیکنی مجاز است، اما ستاره زحمتکش سرخ‌ها نباید له شود
یکی از چهره‌های ویژه پرسپولیس در روز توقف ناامیدکننده این تیم برابر پدیده مشهد، وحید امیری بود. ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران به شمار می‌آید، اوایل بازی یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و از بخت بد، روی یکی از معدود حملات تیم حریف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
جام‌ملت‌هایی که ارزش دارد
از ساعت19:30 دیروز سی‌وسومین دوره جام‌ملت‌های آفریقا با دیدار کامرون میزبان در برابر بورکینافاسو رسما آغاز شد.
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته پانزدهم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول 8409

جدول 8409

جدول‌اعداد | 4118

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
توقف دور از انتظار پرسپولیس برابر پدیده، فقط اظهارات عجیب یحیی گل‌محمدی را کم داشت؛ سرمربی سرخپوشان کوشید که از کف رفتن این 2امتیاز را به اشتباه داور در اعلام یک خطا در اطراف محوطه جریمه نسبت بدهد.
تیم استقلال در بازی با مس رفسنجان بالاترین امید گلش را در این فصل ایجاد کرد و دقیقا شایستگی زدن 3گل به این حریف را داشت. آبی‌ها در هیچ‌کدام از بازی‌های این فصل امید گل بالاتر از 2نداشتند اما در مقابل مس رفسنجان، امید گل 2.99را خلق کردند که بهترین رکوردشان در این فصل بود.
تیم ملی فوتبال ایران 7بهمن بدون سرمربی مقابل عراق بازی می‌کند. طبق خبری که سایت فیفا اعلام کرده دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به‌خاطر رفتاری که در بازی با لبنان داشت، یک جلسه از همراهی تیمش محروم است.